سیاسی

مدیران به بهانه جابجایی دولت نباید در ارائه خدمات به مردم کوتاهی کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر خدمات رسانی به مردم را در اولویت کاری مدیران دانست و تصریح کرد: مدیران به بهانه جابجایی دولت،نباید در ارائه خدمات به مردم کوتاهی کنند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، قدرت الله ولدی، شنبه ۲۶ تیرماه در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر،افزود: ملایر در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ با رعایت کامل قانون، امانتداری و بی‌طرفی کامل، موفق عمل کرد و بدون جابجایی حتی یک رای، صحت انتخابات این شهرستان تایید شد که نسبت به دوره قبل ۱۰ درصد افزایش مشارکت داشتیم.

وی اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به بهانه جابجایی دولت جدید، نباید در انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی کنند.

ولدی ادامه داد: مشکلی در تامین کالاهای اساسی و مایحتاج مردم در بازار نداریم و هیچ کوتاهی در زمینه ارائه نان باکیفیت، تامین آرد باکیفیت و توزیع مرغ گرم مورد نیاز مردم در بازار پذیرفته نیست.

وی با اشاره به اینکه بنایی برای تغییر مدیران در شهرستان ندارم، اما مدیری که در انجام وظیفه خود و خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی کند، باید برود،گفت:با توجه در پیش رو بودن اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت، همه دستگاه‌های اجرایی موظف به گرامیداشت این ایام با رعایت کامل پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

این مقام مسئول گفت: تا قبل از پایان اعیاد قربان و غدیر، دستگاه‌های فرهنگی و هیات‌های مذهبی نباید نسبت به سیاه‌پوش کردن شهر ویژه ایام محرم اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی ملایر، با برگزاری هرگونه مراسم، تجمع‌ها و ورود خودروهای غیربومی به شهرستان برخورد می‌شود.

ولدی افزود: بودجه امسال شهرستان ملایر با افزایش ۱۰۰ درصدی از ۵۰ میلیارد تومان به ۱۰۰ میلیارد تومان از محل تملک دارایی، استانی نفت و گاز و توازن افزایش یافت.

فرناندار ملایر تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان طبق هماهنگی با اداره کل استانی مربوطه، نسبت به جذب اعتبارات تخصیص یافته از منابع مختلف و جذب حداکثری بودجه تلاش کنند.

ولدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ملایر از نظر اقتصادی در شرایط خوبی قرار دارد و به زودی اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) با حدود ۲۶ تخت به بهره‌برداری می‌رسد.

ولدی با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی و همراهی خوب خبزنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ملایر به ویژه در ایام انتخابات،تأکید کرد: با توجه به در پیش رو بودن هفته خبرنگار، ضمن ارج نهادن به جایگاه خبرنگاران، بدهی و اشتراک دستگاه‌های اجرایی به نشریات پرداخت شود و مدیران در این ایام از ظرفیت خبرنگاران برای اطلاع‌رسانی خدمات نظام و دولت استفاده کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن