ورزشی

دان یک کونگ فو کشور از آن ورزشکار ملایری

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: ” تینا محمدی”، ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری که توانست در کلاس ارتقای کمربند کونگ فو به میزبانی فدراسیون کونگ فو تو آ جمهوری اسلامی ایران شرکت کند، با توجه به داشتن توانایی و استعداد بالقوه خود در این رشته ورزشی تمامی مراحل این دوره را با موفقیت به پایان رساند و موفق به دریافت دان یک کونگ فو در کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین،حمیدرضا سپهری نیا در این رابطه افزود: ” تینا محمدی”، از ورزشکاران خلاق، پویا و پرتلاش این شهرستان و دارنده دو کمر بند مشکی در رشته های کیک بوکسینگ بین المللی و کونگ فو در کشور است.
وی اظهارکرد: تینا محمدی زیر نظر پدر خود که یکی از مربیان حاذق و پرتلاش این رشته ورزشی در شهرستان است فعالیت و تمرین می کند و در زمینه قهرمانی نیز دارنده دو مقام شهرستانی، چهار مقام استانی و دو مقام کشوری است، همچنین در رشته سوپر کنتاکت کیک بوکسینگ نیز زیر نظر بهاره زندی از مربیان توانمند این رشته ورزشی در شهرستان فعالیت و تمرین کرده و با دریافت کمربند مشکی و دان یک کونگ فو کشور برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان ورزشی خود به ثبت رساند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه با بیان اینکه در رشته مچ اندازی، “علی گودرزی”، ورزشکار جوان ملایری توانست در بیست و سومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آقایان کشور شرکت کرده و با غلبه بر حریفان سرسخت کشوری خود مقام سوم و مدال برنز این مسابقات را از آن خود کند.

سپهری نیا خاطرنشان کرد: بیست و سومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آقایان به میزبانی استان کردستان و شهرستان سنندج برگزار شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن