اجتماعی

اصلاح و توسعه شبکه آب روستاهای دارای مشکل ملایر

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر از اختصاص بخشی از بودجه در اختیار نمایندگان ملایر برای بهسازی روستاها خبر داد و گفت: احداث مجتمع‌های آبرسانی روستایی و اصلاح و توسعه شبکه آب روستاهای دارای مشکل شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، قدرت الله ولدی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار کرد: بودجه این شهرستان امسال با افزایش ۱۰۰ درصدی از ۵۰ میلیارد تومان به ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت که افزون بر این، ۴۵ میلیاد تومان اعتبار نیز در اختیار نمایندگان ملایر است.

وی با بیان اینکه اولویت امسال شهرستان احداث مجتمع‌های آبرسانی روستایی است و ۴ مجتمع در این زمینه در دستور کار است، افزود:
از اعتبار در اختیار دکتر بیگی‌نژاد نماینده ملایر طبق اولویت مبلغی برای احداث احداث مجتمع‌های روستایی و اصلاح شبکه و حفر و تجهیز چاه‌های آب شرب برخی روستاهای دارای مشکل اختصاص یافت.

فرماندار ویژه ملایر توزیع عدالت‌محور بودجه و اعتبارات را مورد تاکید قرار داد و افزود: در حوزه بنیاد مسکن و اجرای طرح هادی و بهسازی روستایی نیز، اولویت توزیع بخشی از اعتبارات در اختیار نمایندگان به روستاهایی اختصاص یافت.


ولدی خاطرنشان کرد: فاز اول بهسازی آنها هنوز تکمیل نشده و یا تاکنون هیچ اقدامی در این روستاها انجام نشده است که در این راستا با هماهنگی نمایندگان ملایر، بخشی از اعتبارات به روستاهای مورد نظر اختصاص داده شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن