اجتماعی

کشف محموله لاستيک قاچاق در ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از کشف 300 ميليون ريال لاستيک قاچاق از يک دستگاه خودروي نيسان در ملاير خبر داد و گفت:در راستاي برخورد قاطعانه با ورود انواع کالاي قاچاق، مامورين مبارزه با جرائم اقتصادي پليس آگاهي مستقر در ايست و بازرسي حرم آباد، حين کنترل محورهاي مواصلاتي منتهي به شهرستان به يک دستگاه خودروي نيسان مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ محمدباقر سلگی با بیان اینکه مأموران با هماهنگي با دستگاه قضائي اين خودرو را به منظور بررسي دقيق تر متوقف کردند، افزود: در بازرسی به عمل آمده توسط مامورين از داخل خودروي سواري، تعداد 36 حلقه لاستيک بدون مجوز قانوني و خارج از شبکه توزيع به ارزش 300 ميليون ريال کشف و ضبط و تشکيل پرونده، متهم تحويل مراجع قانوني شد.

وی در ادامه از دستگيري سارقان حرفه اي موتورسيکلت و کشف 5 فقره سرقت در شهرستان ملاير خبر داد و گفت: در راستاي شناسائي ودستگيري سارق چند فقره موتورسيکلت، مامورين کلانتري 12 پاسداران با انجام کار اطلاعاتي دقيق سرانجام مخفيگاه دو سارق شناسائي کردند.

سلگی با اشاره به اینکه طي هماهنگي با دستگاه قضائي در يک عمليات ضربتي هر دو سارق دستگير شدند، اظهارکرد: در بررسي صورت گرفته مشخص شد متهمين داراي 6 فقره سابقه انواع سرقت و مواد مخدر و درگيري هستند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام تحقيقات فني و تخصصي از هر دو سارق توسط مامورين اين کلانتري، نامبردگان به تعداد 5 فقره سرقت موتورسيکلت اعتراف کردند و در بازرسي صورت گرفته از اين مکان يک دستگاه موتورسيکلت 200NS به ارزش يک ميليارد ريال به همراه 20 گرم و 50 سانت مواد مخدر هروئين و يک دستگاه ترازوي توزين کشف شد.

سلگی با تأکید بر اینکه برخورد قانوني و قاطعانه با ورود انواع کالاي قاچاق به عنوان راهبردي مهم براي حمايت از توليدات داخلي در دستور کار پليس ملاير قرار دارد، بیان کرد: شهروندان در صورت رويت هر نوع رفتار مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوريت هاي 110 منعکس کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن