اجتماعی

کاندیداهای شهرداری ملایر زیر ذره بین شورای شهر

منتخب مردم و عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر از تکاپو برای انتخاب شهردار ملایر خبر داد و گفت: تا کنون 5 جلسه با اعضای جدید شورا برگزار کردیم.

سید اسماعیل صفوی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با بیان اینکه در بین نامزدها، افراد متخصص بومی و غیر بومی وجود دارند، افزود: از جمله مهمترین آیتم های ما برای انتخاب شهردار این است که فرد مورد نظر از بدنه شهرداری بوده و سابقه کار و فعالیت در شهرداری را در کارنامه کاری خود داشته و با کار در این فضا آشنا باشد.

وی تجربه، تعهد، تخصص و مدیریت را از دیگر ویژگی ها مد نظر انتخاب گزینه برای شهرداری ملایر عنوان و اظهارکرد: علیرضا امامی شهردار اسبق ملایر، غلامحسین تقوی، مهندس حسین بابائی، یوسفی نوید، مهندس مجیدی شهردار قبلی مناطق 1و 2و 3 همدان، مهندس غلامرضا کرمی، هادی سلگی مدیر سابق آموزش و پرورش ملایر و دکتر یوسف وند استاد و مدرس دانشگاه، از جمله نامزدهای مطرح برای انتخاب شهردار ملایر هستند.

صفوی زاده با بیان اینکه مقرر شده طبق برنامه زمان بندی شده کاندیداها برنامه ها و اهداف خود را تشریح کنند، گفت: احتمال اینکه گزینه های دیگری برای سمت شهردار ملایر مدنظر شورا باشد، همچنان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه اعضای دور ششم شورای شهر ملایر تلاش می کنند ضمن بررسی دقیق برنامه ها و سوابق کاندیداهای مطرح شده، بهترین گزینه را برای شهرداری ملایر انتخاب کنند و به یک نتیجه منطقی برسند، اظهارکرد: از اولویت کاری ما در این دوره شورا اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری است.

عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر خاطرنشان کرد: اتمام و تکمیل پروژه تفریحی – توریستی مینی ورلد، تعیین تکلیف ساختمان هتل نیمه کاره پارک سیفیه، ساختمان پلاک 17، تعریض خیابان شهدا و تعیین تکلیف و بررسی تقاطع میدان تعاون، از جمله این پروژها به شمار می روند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن