ورزشی

آغاز اردوی تیم ملی هندبال دختران برای اعزام به مسابقات آسیایی به میزبانی ملایر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: اردوی تیم ملی هندبال دختران برای اعزام به مسابقات آسیایی به میزبانی شهرستان ملایر در سالن سه هزار نفری غدیر استارت خورد.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: همزمان با عید سعید غدیر خم و به مناسبت گرامی داشت دهه امامت و ولایت به همت هیئت هندبال و اداره ورزش و جوانان اردوی تیم ملی هندبال دختران به میزبانی ملایر با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن سه هزار نفری غدیر مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: کادرفنی تیم ملی هندبال دختران نوجوانان متشکل از “خدیجه قانع” سرمربی، “فاطمه محمدخانی” مربی، “ندا اسدی” فیزیوتراپ، “غلامعلی اکبرآبادی” مدیر فنی و “مژگان ملکی” به عنوان سرپرست اردو هستند.

سپهری نیا بیان کرد: بازیکنان دعوت شده امروز با در دست داشتن مدارک شامل فرم تست PCR که حداقل ۲ روز قبل از شروع اردو انجام شده همراه با سایر وسایل و مدارک مربوطه خود را به سرپرست اردو معرفی کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر ادامه داد: این تیم متشکل از ۲۵ بازیکن از استانها و شهرستانهای مختلف کشور با سرمربیگری خدیجه قانع , مربیگری فاطمه محمد خانی به سرپرستی مژگان ملکی و با مدیریت فنی اکبرآبادی تمرینات خود را شروع کرده تا بتوانند در مسابقات آسیایی بار دیگر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورد .

وی خاطرنشان کرد: تمرینات این تیم تا دوازدهم مرداد ماه در سالن های سه هزار نفری غدیر و شهید ساکی دانشگاه ملایر زیر نظر مربیان و کادر فنی فدراسیون هندبال کشور انجام می شود.

ابن مقام مسئول گفت: پنج نفر از دختران شایسته ملایری به نامهای الناز یارمحمد توسکی,محنا مومنی,سبا زنگنه,نرگس صادقی و بهار زنگنه به این اردو دعوت شده تا درمسابقات آسیایی این تیم را همراهی کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن