ورزشی

‍ شطرنج باز ملایری مجوز حضور در مسابقات آسیایی را دریافت کرد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: «محمدصدرا شجاعی نژاد» طی حکمی از سوی فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران مجوز حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۲۱ معلولان را دریافت کرد.

حمیدرضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: شجاعی نژاد، شطرنج باز نونهال و خوش آتیه ملایری که از هوش سرشار و استعداد بالقوه ای در ورزش شطرنج برخوردار است و یکی از قهرمانان شایسته این رشته ورزشی در کشور به شمار می رود طی حکمی از سوی فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران مجوز حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۲۱ معلولان را دریافت کرد.

وی اظهارداشت: هفت ورزشکار ایرانی در این دوره از رقابت‌ها شرکت می‌کنند که شجاعی نژاد از شهرستان ملایر به نمایندگی از استان همدان نیز برای شرکت در این مسابقات انتخاب و معرفی شده است.

سپهری نیا ادامه داد: این مسابقات به صورت آنلاین از روز جمعه ۲۲ مردادماه با حضور شطرنج بازان کشورهای مختلف آسیایی آغاز می شود و به مدت دو روز با هم به رقابت می پردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر حضور این شطرنج باز ملایری را به نمایندگی از استان همدان در مسابقات آسیایی را افتخاری ارزنده دانست و گفت: شجاعی نژاد از استعدادهای نخبه شطرنج معلولان کشور است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن