اجتماعی

همسو بودن با جریان ولایت و انقلاب؛ رمز بقا و قدرت سپاه

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ملایر رمز ماندگاری و اقتدار سپاه پاسداران را همراهی نکردن با هیچ جریان و گروه سیاسی دانست و گفت: آن چیزی که موجب اقتدار، دوام و اثرگذاری سپاه در منطقه و حتی سطح جهان شده است، همسو بودن با جریان ولایت و انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ پاسدار علی اصغر فارسی عصر سه شنبه 19 مرداد ماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مهمترین وظیفه سپاه صیانت و دفاع از انقلاب و ولایت است، گفت: هرجا انقلاب در معرض تهدید و آسیب باشد با تمام توان وارد میدان عمل می شویم.

وی با تاکید بر اینکه نباید از الگوهای اقتدارمان همچون شهدا، قهرمانان و پهلوانان غافل شویم، بیان کرد: ابزار رسانه، قدرتمندترین ابزار برای جنگ نرم دشمنان است.

فارسی دستاوردهای دشمنان را در جنگ نرم و جنگ روانی بیش از جنگ نظامی عنوان و اظهار کرد: رسانه‌ها نباید عملکرد خود را به جریان‌های خاص گره بزنند و چنانچه رسانه‌ها خود را درگیر جریان‌های سیاسی کنند، از واقعیت‌ها دور شده و به خود آسیب می‌زنند.

جانشین فرمانده سپاه ملایر با بیان اینکه ارزش کار خبرنگاران در استقلال آنهاست، گفت: تحلیل و بررسی مسائل و مشکلات جامعه از سوی رسانه‌ها، مطالبه گری و نقد سازنده مسئولان، شناسائی و مشکلات و ارائه راهکار برای آنها و انجام کار جهادی مهمترین رسالت امروز خبرنگاران است.

فارسی با تأکید بر اینکه خبرنگاران باید مستقل عمل کنند و وامدار کسی، مسئولی و جریان سیاسی خاصی نباشند، گفت: حرکت در مسیر انقلاب و ولایت، دغدغه مردم را داشتن و دوری از فساد و بی عدالتی، وظیفه خبرنگاران است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری‌های محرم، ” عاشورا” را زمینه‌ساز حاکمیت امام زمان(عج) دانست و گفت: در فرهنگ عاشورایی باید به فرهنگ مهدوی برسیم و تکلیف رسانه‌های در این زمینه از همه سنگین‌تر است.

مسئول کانون بسیج رسانه ملایر نیز از عضویت 130 نفر در این کانون خبر داد و گفت: خبرنگاران ملایر اعضای شورای بسیج رسانه هستند.

شهرام ذبیحی به تشکیل نخستین گروه جهادی خبرنگاران بسیجی استان همدان، در ملایر اشاره و خاطرنشان کرد: طی مدت زمان تصدی بنده فعالیت های فرهنگی خوبی شامل توزیع ماسک و بسته های معیشتی بین نیازمندان و… توسط خبرنگاران صورت گرفت و ما اهداف سازمان بسیج رسانه را محقق کردیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن