اجتماعی

314.5 میلیارد تومان اعتبار برای ملایر مصوب شد/ با مدیران ناکارآمد خداحافظی می کنیم

معاون استاندار و فرماندار ملایر با بیان اینکه اعتبار مصوب شده امسال برای برای شهرستان ملایر 314.5 میلیارد تومان اعتبار است، گفت: علاوه بر اختصاص ۱۰۱ میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان و افزایش دو برابری بودجه امسال نسبت به سال گذشته، ۴۵ میلیاد تومان نیز از طرف مجلس به دو نماینده ملایردر مجلس شورای اسلامی اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، قدرت الله ولدی عصر سه‌شنبه ۱۹ مرداد در جمع خبرنگاران بر لزوم پیگری جذب این اعتبارات از سوی مدیارن شهرستانی تأکید کرد و افزود: کوتاهی مدیران در ارائه خدمات به مردم پذیرفتنی نیست و با مدیران ناکارآمد خداحافظی می کنیم.

وی بیان کرد: امسال با اختصاص ۳۳ میلیارد تومان اعتبار محرومیت‌زدایی، 4.5 میلیارد تومان از سرجمع تملک دارایی، 2.5میلیارد تومان از محل ۲۷ صدم درصد سهم ورزش و ۱۳ میلیارد تومان از سرجمع توازن، در مجموع اعتبارات امسال این شهرستان به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

این مقام مسئول ادامه داد: علاوه بر این ۱۱۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی به این شهرستان اختصاص یافت که در مجموع 314.5 میلیارد تومان اعتبار برای سال ۱۴۰۰ این شهرستان پیش‌بینی شده است.

فرماندار ملایر گفت: در حوزه بنیاد مسکن ۳۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که در ۷۳ روستا برای اجرای طرح هادی جدید، تکمیل فاز اول و دوم طرح‌های هادی، بازنگری طرح هادی و تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره این اعتبار هزینه می شود.

ولدی با اشاره به اینکه طی ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته اختصاص چنین رقم اعتباری به حوزه بنیاد مسکن اتفاق نیفتاده است، افزود: در حوزه آب و فاضلاب روستایی و احداث مجتمع‌های آبرسانی روستایی نیز ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که در ۶۵ روستا طرح اجرا می‌شود، همچنین امسال برای ۶ مجتمع آبرسانی روستایی اعتبار گذاشتیم.

وی با بیان اینکه به برای فاضلاب شهر ملایر سه میلیارد تومان و طرح آبرسانی آب شرب شهر ملایر از سد کلان نیز ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت، گفت: در بودجه امسال ۲۰ میلیارد تومان به حوزه آموزش و پرورش و ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به حوزه جهاد کشاورزی برای شهرک گلخانه گنبد، طرح فراز و لایروبی قنوات و … اختصاص پیدا کرد.

فرماندار ملایر گفت: در حوزه طرح‌های ملی استانی شده نیز 7.5 میلیارد تومان برای طرح چهار خطه ملایر به آورزمان، ۴ میلیارد تومان اعتبار برای استادیوم پنج هزار نفری، ۹ میلیارد تومان به دانشگاه ملایر و ۶۰ میلیارد تومان برای راه آهن همدان- ملایر به این شهرستان اختصاص یافت.

وی با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان موظف به پیگیری و جذب اعتبارات سال‌جاری هستند و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: در حوزه اشتغال نیز مقرر شده 16 میلیارد تومان به همت بنیاد برکت در روستاهای شهرستان تسهیلات 4 درصدی و 6 درصدی به متقاضیان اعطا شود.

ولدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: برای رفع مشکلات موجود در تأمین اقلام ضروری مردم و تنظیم بازار سه تیم را در حوزه کالاهای اساسی شامل آرد، مرغ و سیمان مشخص کردیم تا روزانه پیگیر این موضوع باشند و از صفر تا صد مشکل را رصد و رفع کنند.

فرماندار ملایر اظهارکرد: در بحث رفع مشکل تعاونی مسکن دژچنار و مشکلات پیش آمده در حوزه قطعی های برق و بی نظمی های رخ داده، معاونین سیاسی و عمرانی فرماندار مأمور رسیدگی هستند، همچنین عملکرد هیأت های مذهبی تحت نظار ت ماست و انتظار داریم راسم‌های عزاداری محرم فقط باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قابل اجرا است و اهل تعارف و مماشات با کسی نیستیم، سلامت مردم خط قرمز ماست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن