اجتماعی

توقیف کامیون حامل محموله 30 میلیارد ریالی آرد قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از توقیف کامیون حامل 10 تن آرد قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال توسط مامورین کلانتری 12 پاسداران ملایر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی در این رابطه افزود: ماموران این یگان در راستاي مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی و انجام اقدامات همه جانبه، از قاچاق آرد بوسیله یک دستگاه کامیون مطلع شدند.

وي اظهار کرد: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که دو نفر از قاچاقچیان با استفاده از این خودرو مبادرت به انتقال محموله های آرد خارج از شبکه می کنند که بلافاصله مامورین بررسي موضوع در دستور كار قرار دادند.

سلگی ادامه داد: با گشت زنی های هدفمند موقعیت این کامیون شناسائی شد و بلافاصله طی هماهنگی قضائی، مامورین این یگان در یک اقدام ضربتی به همراه کارشناسان اداره صمت در محل بارگیری حاضر شدند.

این مقام مسئول گفت: در بازرسی به عمل آورده از این خودرو مقدار 10 تن آرد گندم قاچاق را کشف کردند و با تشکیل پرونده هر دو متهم در پی جوئی های انتظامی به انتقال و توزیع آرد خارج از شبکه معترف شده و به مراجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی ملایر یادآور شد: نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد تا دست افراد واسطه گر و سودجو را که باعث ایجاد اختلال در زنجیره توزیع اقلام اساسی مردم می شود را قطع کند که در این راستا از شهروندان درخواست داریم تا در صورت اطلاع از اخباری این چنین، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن