اجتماعی

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در محلات ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف حدود یک کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای مرحله دیگری از طرح پاکسازی مواد مخدر در سطح نقاط آلوده در شهرستان ملایر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از یک توزیع کننده مواد، ۱۳ گرم هروئین را کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۱، یگان امداد و پاسگاه مهدویه نیز ۳ گرم و ۳۰ سانت مواد مخدر هروئین و یک کیلو و ۳۴۲ گرم مواد مخدر تریاک و ۳۸ گرم شیره تریاک را کشف کردند و ۴ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

وی با تأکید بر اینکه مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است، ادامه داد: همچنین با تلاش صورت گرفته ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه توسط ماموران پلیس آگاهی، یگان امداد و پاسگاه انوچ کشف شد.

سلگی گفت: در راستای شناسایی و کشف موتورسیکلت های مسروقه در شهرستان ملایر، با اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نقاط از پیش تعیین شده، این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهارکرد: با هوشمندی ماموران پلیس آگاهی، یگان امداد و پاسگاه انوچ، هنگام گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی، ۳ دستگاه موتورسیکلت به صورت بلاصاحب مشاهده و با بررسی و استعلام از مرکز مشخص شد، هر ۳ وسیله نقلیه سرقتی بوده که شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن