اجتماعی

سارق طلاهاي مسروقه در کمند پلیس


فرمانده انتظامي شهرستان ملايراز دستگيري سارق 2 ميليارد ريال طلاي مسروقه توسط ماموران پليس اگاهي این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع يک فقره سرقت در يکي از شهرک هاي اطراف شهرستان ملاير و ربوده شدن مقادير قابل ملاحظه اي طلا به ارزش 2 میلیارد ریال، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ محمد باقر سلگي افزود: با تحقيقات دقيق و انجام کار اطلاعاتي و تخصصي و هماهنگي با دستگاه قضائي، متهم دستگير و در تحقيقات فني و ارائه شواهد و قرائن، به سرقت طلاها اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه با تلاش ماموران اموال سرقت شده کشف و به مالباخته تحويل و متهم با تشکيل پرونده متهم به مرجع قضائي معرفی شد، تصريح کرد: شهروندان نسبت به رعايت ملاحظات ايمني، حفاظتي و پيشگيرانه در جهت نگهداري اموال با ارزش اهتمام لازم را داشته باشند و از نگهداري مقادير زياد طلاجات يا وجوه نقد در منزل خودداري کنند.

فرمانده انتظامي ملاير در ادامه از دستگيري سارق اموال عمومي توسط ماموران کلانتري 12 این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت اموال عمومي در تفرجگاه هاي شهرستان، به ارزش 100 ميليون ريال، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتري 12 قرار گرفت و با تلاش موثر اطلاعاتي و بررسي شواهد و قرائن، مخفيگاه سارق شناسایي و نامبرده در يک عمليات ضربتي دستگير شد.

سلگی افزود: متهم در تحقيقات فني و تخصصي، به 6 فقره سرقت از اموال عمومي در تفرجگاه هاي شهر ملاير اعتراف کرد و با تشکيل پرونده به مرجع قضائي تحويل شد.

فرمانده انتظامي ملاير از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر نوع رفتار مشکوک مراتب را به مرکز فوريت هاي پلیسی 110 اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن