فرهنگ و هنر

در کمال خونسردی حمایت نمی‌کنند

تهیه کننده فیلم کوتاه “در کمال خونسردی” از ساخت این فیلم بدون حمایت و به صورت مستقل خبر داد.

یزدان موسی خانی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، تلاش برای فرهنگ سازی و القا فرهنگ درست را یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز دانست و گفت: با توجه به دوران کنونی که با نام عصر رسانه شناخته شده و تهاجم فرهنگی موجود، تولید محتوای با کیفیت، دغدغه‌مند و جذاب ازجمله سلاح قوی برای مبارزه در این جبهه است.

وی با تاکید براینکه فیلم کوتاه حرفه‌ای می‌تواند همه این ویژگی‌ها را پوشش دهد و سلاحی قدرتمند در برابر تهاجم فرهنگی باشد، افزود: متاسفانه فرهنگ سازی، این امر مهم برای مدیران و متولیان هنر در همدان تنها در نصب بنر تبریک و تسلیت خلاصه می شود.

موسی خانی در ادامه خاطر نشان کرد: بزرگترین مشکل اصلی فیلم‌سازان فیلم کوتاه، عدم حمایت مالی بوده و باید دانست که فیلم سازی و فعالیت در این حوزه نیاز به حمایت‌های بخش دولتی و حتی بخش خصوصی دارد؛ از این رو متاسفانه کسانی که در بخش تهیه و تولید فیلم کوتاه فعالیت دارند نه فیلم کوتاه را می شناسند و نه اهمیتی برای آن قائل اند و فیلم کوتاه هیچ گاه جدی گرفته نمی شود.

وی در پایان عنوان کرد: با وجود همه بی توجهی‌ها و همه بی مهری‌ها به فیلم کوتاه و فیلم سازان این بخش، خوشبختانه گروه فیلم “در کمال خونسردی” از این کم لطفی‌ها دلسرد نشده‌اند و پیش تولید این اثر آغاز شده و در چند روز آینده نیز فیلم جلوی دوربین خواهد رفت.

شایان ذکر است این فیلم به نویسندگی و کارگردانی علی مهرابی و علیرضا مسعود دو فیلم ساز جوان همدانی و تهیه کنندگی یزدان موسی خانی و انجمن سینما جوانان همدان ساخته خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن