دسته‌بندی نشده

ملایر، در وضعیت خطرناک کرونایی

‍معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر از تشدید دور جدید بازرسی‌‌ها و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در ملایر خبر داد و گفت: از آنجاکه ملایر در وضعیت خطرناک کرونا قرار دارد،با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین،حسین فارسی ظهر دوشنبه ۸ شهریور ماه در جلسه ستاد کرونا شهرستان ملایر اظهار کرد:کنترل و نظارت اکیپ‌های بازرسی از اصناف، کسبه و بازار از امروز تشدید می‌شود و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.وی بیان داشت: تمامی واحدهای صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، تالارها و رستوران‌ها و کسبه و بازاریان ملزم به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی هستند.

فارسی تصریح کرد: کوتاهی در روند نظارت اکیپ‌های بازرسی پذیرفته نیست و همچون گذشته باید بر اجرای محدودیت‌های کرونا نظارت جدی داشته باشند و عملکرد روزانه آنها باید دارای خروجی مطلوب باشد.این مقام مسئول ادامه داد: به دنبال پلمب واحدهای صنفی نیستیم، اما اگر شاهد تخلف و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اصناف و سایر مراکز باشیم، برخوردها طبق قانون جدی است.

معاون فرماندار ملایر گفت: ملایر در وضعیت قرمزِ پرخطر کرونا قرار دارد و باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ورود به پیک بعدی و شیوع نوع جهش یافته کرونا جلوگیری کنیم.فارسی یادآور شد: چنانچه تزریق دوز سوم واکسن کرونا شروع شود، به درخواست مرکز بهداشت دو مرکز واکسیناسیون همراه با نیروی انسانی و تجهیزات باید اضافه شود.

وی افزود: لیست افراد شاغل در کارخانجات، نانوایی‌ها، واحدهای صنفی شلوغ، مراکز پرخطر و شلوغ، ارگان‌ها و اداراتی که هنوز واکسن نزده‌اند، به مرکز بهداشت ارسال شود تا در نوبت واکسیناسیون قرار گیرند.

فارسی خاطرنشان کرد: اکیپ‌های بازرسی هنگام بازرسی، واکسیناسیون افراد را مدنظر قرار داده و افراد مشمول واکسیناسیون را نسبت به تزریق واکسن آگاه کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن