اجتماعی

سارق دوربین های جاده ای ملایر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارق دوربین های جاده ای توسط مامورین پلیس آگاهی ملایر خبر داد و گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت دوربین جاده ای مراتب بلافاصله در دستور کار مامورین پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی در این رابطه توضیح داد: با 24 ساعت تلاش شبانه روزی مامورین پلیس آگاهی مخفیگاه این سارق شناسائی و در یک ماموریت غافلگیرانه توسط مامورین این یگان دستگیر شد.

وی افزود: متهم ابتدا منکر بزه ارتکابی شد، اما با مشاهده قرائن و شواهد موجود در پرونده به سرقت دوربین های جاده ای اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

سلگی در ادامه به کشف 8 تن ريشه گياه شیرین بیان فاقد مجوز در این شهرستان اشاره و اظهارکرد: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادي شهرستان، در ايست و بازرسي حرم آباد با کنترل محور هاي مواصلاتي، به يک دستگاه کاميون مشکوک شدند و آن را برای بررسي دقيق تر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: در بازرسي از اين خودرو، 8 تن ريشه شيرين بيان فاقد مجوز قانوني که ارزش آن برابر نظر کارشناسان يک ميليارد ريال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائی شد

.سلگی با بیان اینکه حفاظت از منابع طبيعي و اجراي قوانين وضع شده به منظور حفظ اين ميراث گران سنگ آيندگان، از جمله اولويت هاي پليس ملاير محسوب مي شود، توانمندی و هوشمندی پلیس ملایر را در برخورد و کشف جرائم، کارآمد توصیف کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن