اجتماعی

ملایر، جزو برترین مناطق کشور در زمینه وقف

امروز آئین تکریم و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر، حجت الاسلام برقراری امام جمعه ملایر، حجت الاسلام زین‌العابدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در دفتر امام جمعه ملایر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، فرماندار ویژه ملایر در این آئین با تبریک به مدیر جدید اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان، از زحمات، خدمات صادقانه، تعامل دوسویه و همراهی خوب “پژمان جعفری” در جهت پیشبرد امور و اجرای نیت واقف تقدیر کرد.

قدرت الله ولدی گفت: با مدیریت خوب جعفری و تعامل ویژه‌ای با مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه شورای تامین، اقدامات خوبی در این شهرستان انجام شد که این روند باید تقویت و تداوم یابد.

وی ظرفیت شهرستان ملایر در حوزه وقف و موقوفات را ویژه و جزء شهرهای برتر کشور دانست و بر لزوم بهره‌مندی هرچه بهتر از موقوفات برای افزایش درآمد و ارائه خدمات بیشتر به مردم تاکید کرد.

ولدی اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی اوقاف همچون درمانگاه تخصصی، هتل، مجتمع موقوفه مبل و منبت و جایگاه سوخت یکی از مهمترین اولویت‌های این حوزه است که باید توسط مدیریت جدید پیگیری و اجرایی شود.

گفتنی است؛ در این آئین از خدمات “پژمان جعفری” تقدیر و حجت الاسلام “ابوذر عباسی” به عنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر معرفی شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن