سلامت و پزشکی

همدان در آستانه انجام پیوند کبد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی مدیریت بهداشت را یکی از موفق ترین مدیریت‌ها در استان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حمیدرضا حاجی‌بابایی پنج‌شنبه ۲۵ شهریورماه در ستاد مدیریت کرونا استان همدان با حضور وزیر بهداشت، با اشاره به حذف گروه‌های سنی واکسیناسیون و آغاز تزریق واکسن بین افراد بالای ۱۸ سال، اظهار کرد: به دستور وزیر بهداشت، محدوده سنی واکسیناسیون در استان برداشته شده و همه افراد بالای ۱۸ سال از فردا واکسینه می‌شوند.

وی دلیل عمده این تصمیم را کار موفق دانشگاه علوم پزشکی در واکسیناسیون دانست و افزود: تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار نفر در استان، واکسینه شدند؛ لازم به ذکر است مدیریت بهداشت در استان یکی از موفق ترین مدیریت ها در استان است که توانسته ایم رتبه‌های گوناگون در کشور را ارتقاء دهد.

وی با بیان اینکه استان همدان در آستانه انجام عمل کبد است، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد همدان به دنبال تاسیس رشته پزشکی و بیمارستان در همدان است؛ بیمارستان ۳۳۰ تخت خوابی اکباتان نیز به بهره برداری نزدیک شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید بروینکه وضعیت پزشکی و درمانی در استان مناسب بوده اما قانع کننده نیست، مطرح کرد: مشکلات موجود در تمامی کشور وجود داشته که در استان میانگین کمتری را به خود اختصاص داده است؛ لازم به ذکر است بیمارستان‌ها در همدان نقش منطقه‌ای دارند و تعداد قابل توجهی از بیماران از سایر استان‌ها هستند.

حاجی بابایی با اشاره به یکپارچکی مسئولان در استان، بیان کرد: در ایام کرونا کارکنان شرکتی بیش از هرزمان دیگری مظلومیتشان نمایان شد که این نشان از اهمیت رسیدگی مسئولان مربوطه به مشکلات این گروه از افراد دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن