فرهنگ و هنر

حضور پر رنگ هنر_صنعت منبت ملایر در المپیک اقتصادی جهان

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان ملایر گفت: یکی از مهم ترین رخدادهای امسال برای شهر جهانی مبلمان منبت،شرکت در نمایشگاه اکسپو دبی است که اصطلاحا به آن « المپیک اقتصادی »گفته می شود و شش ماه هم ادامه دارد و ملایر با حضور پر رنگ هنر_صنعت منبت را به جهانیان معرفی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، ابراهیم جلیلی عصر شنبه ۲۷ شهریور ماه در جمع خبرنگاران افزود: در همین زمینه جلسه ستاد ارتقای دائمی شهر جهانی مبلمان منبت با موضوع نمایشگاه اکسپو دبی برگزار شد.وی اظهار کرد: در این جلسه روسای کمیته های یازده گانه ستاد ارتقای شاخص های شهر جهانی مبلمان منبت و فعالان هنر_ صنعت مبلمان حضور داشتند که ابتدا به بررسی عملکرد ستاد در سال گذشته پرداختند.

جلیلی ادامه داد: مبلمان پاویون اتاق ایران در نمایشگاه دبی توسط هنرمندان ملایر تامین شده است ،همچنین کلیپ دو زبانه معرفی ملایر تهیه شده و از چهار تلویزیون بزرگ در این نمایشگاه پخش می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی ملایر گفت:در این جلسه مقرر شد سند راهبردی شهرستان ملایر ظرف یک ماه توسط شهرداری تکمیل شود و در بحث واگذاری زمین های شهرک صنعتی منبت هیاتی متشکل از فرمانداری، میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی ،شرکت شهرک ها و فعلان صنعت مبلمان نظارت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مصوب شد دپارتمان آموزشی مشتکل از فنی و حرفه ای با مشارکت فعلان صنعت مبلمان در شهرک صنعتی تشکیل شود و یارانه سفر برای اعضای شرکت کننده در نمایشگاه اکسپو توسط شرکت شهرک ها پیگری شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن