سیاسی

به دلیل مسئولیت در سپاه انصراف دادم

مشاور حقوقی وزارت دفاع دولت یازدهم و دوازدهم مسئولیت در سپاه و انجام وظیفه سربازی را دلیل انصراف از گزینه‌های پیشنهادی تصدی سمت استاندار توسط مجمع نمایندگان استان دانست.

حمید عسگری در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به انصراف از پنج گزینه‌ ارسالی از سوی مجمع نمایندگان به وزارت کشور جهت گزینش استاندار همدان، مطرح کرد: این اقدام به صورت خودجوش از سوی نمایندگان صورت گرفت که به محض مطلع شدن از این رویداد نسبت به انصراف از بین گزینه‌ها اقدام کردم.

رئیس سازمان هدفمند سازی یارانه ها در دولت قبل ضمن تشکر و قدردانی از نمایندگان استان به منظور قرار دادن نام خود در لیست پنج فرد ارسالی به وزارت کشور در راستای گزینش استاندار همدان، گفت: به منظور فعالیت و اشتغال در سپاه پاسداران از بین گزینه‌های مطرح شده انصراف داده و در حال حاضر مشغول انجام وظیفه سربازی در سپاه هستم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان همدان در دولت‌های پیشین، با اشاره به حواشی مربوطه تحت عنوان نقش فشار برخی از افراد با نفوذ در انصراف از گزینه‌های تصدی استانداری، خاطرنشان کرد: قویا این حواشی را تکذیب کرده و انصراف از این رویداد را تنها به دلیل اشتغال خود عنوان می‌کنم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن