ورزشی

دعوت قایقران ملایری به اردوی تیم ملی

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از دعوت قایقران ملایری به اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: “حسین محرابی”، ورزشکار شایسته ملایری با کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی قایقرانی کشور به اردوی تیم ملی قایقرانی دعوت شد.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: محرابی ورزشکار شایسته ملایری که در معیت تیم قایقرانی استان در مسابقات قهرمانی قایقرانی کشور آب های ارام در اوایل مهرماه شرکت کرده بود، توانست در کانو یک نفره 200 متر مقام سوم و مدال برنز این مسابقات را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه محرابی پس از کسب این مدال ارزشمند طی حکمی از سوی فدراسیون قایقرانی به اردوی تیم ملی قایقرانی کشور دعوت شد، اظهارکرد: این جوان ورزشکار، تمرینات خود را در دریاچه کوثر و سد کلان انجام می دهد.

عزم جوانان برای حل مشکلات تالاب آق گل

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: جوانان سمن تال گل اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با شعار “حامی محیط زیست” وارد میدان عمل شدند و با رئیس اداره محیط زیست استان همدان در خصوص رفع مشکلات تالاب آق گل دیدار و گفتگو داشتند.

سپهری نیا افزود: رفع مشکل حق آب تالاب آق گل، احیای مجدد تالاب و حفاظت از محیط زیست اسلامشهر آق گل و تالاب آن از مباحث مهمی بود که جوانان سازمان مردم نهاد تال گل با مدیر کل اداره محیط زیست استان مطرح کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه در این دیدار براتی مدیریت سمن تال گل به بیان مشکلات و چالش های پیش آمده در تالاب آق گل پرداخت و همکاری رئیس اداره محیط زیست را در رفع آنها خواستار شد، گفت: بکارگیری 2 نفر محیط بان برای تالاب آق گل، تفکیک زباله های تالاب و همچنین پیگیری و تلاش برای رفع مشکلات و چالش های موجود در تالاب از خروجی های مهم این دیدار بود که به تصویب رسید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن