اجتماعی

برخورد نامناسب ماموران شهرداری در دستور کار فوری شورا

رئیس کمیسیون فنی، عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان از ارائه درخواست اعلام نماینده ویژه شورای شهر به هیئت رئیسه شورا به منظوررسیدگی فوری و دقیق به مسئله برخورد نامناسب ماموران شهرداری به هنگام تخریب یک مدرسه خبرداد.

مهدی حیدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به تخریب یک مدرسه درحال ساخت در مزدقینه و همچنین رفتار نامناسب مامورین شهرداری با افراد حاضر در صحنه ، مطرح کرد: روزجاری در صحن شورای اسلامی شهر همدان درخواست تعیین نماینده ویژه شورای شهر به هیئت رئیسه ارسال شد؛ مطابق این درخواست، نماینده شورای شهر موظف است ظرف مدت زمانی کوتاه به طور دقیق پرونده موجود را رسیدگی و به شورا تقدیم کند.

وی ادامه داد: در صورت تایید این درخواست، مبنای رسیدگی شورای اسلامی شهر همدان در حوزه پرونده رفتار نامناسب مامورین شهرداری با افراد حاضر در صحنه، گزارشات نماینده ویژه شورا خواهد بود.

شایان ذکر است روز گذشته یک مدرسه درحال ساخت به دلیل عدم اخذ مجوزهای لازم، با دستور شورای اسلامی شهر همدان تخریب شد؛ در حاشیه  اجرای این دستور مامورین شهرداری با ارتکاب رفتاری نامناسب باعث دلخوری افراد حاضر در صحنه و شهروندان شده اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن