سیاسی

روند کند انتخاب استاندار، صدای نمایندگان را درآورد

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت از پیگیری این مجمع در راستای انتصاب هرچه سریع‌تر استاندار و شهردار همدان از وزارت کشور و اضافه شدن یک گزینه جدید دیگر برای تصدی سمت استاندار همدان خبرداد.

احمدحسین فلاح در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به روند کند اعلام نهایی استاندار و شهردار همدان، مطرح کرد: براساس جلسه 3 هفته گذشته مجمع نمایندگان استان با وزیر کشور با محوریت تسریع فعالیت وزارت کشور در راستای اعلام گزینه نهایی استاندار و شهردارهمدان، تمامی نمایندگان استان با تاکید بر الزام تسریع در اعلام نهایی افراد منتخب و ذکر روند کند فعالیت شهری و استانداری به منظور مشخص نبودن صاحبان این دو سمت، خواستار انتخاب سریع افراد شدند.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان از 3 هفته گذشته تا کنون همچنان پیگیر انتخاب تسریع در فعالیت وزارت کشور از طریق معاون پارلمانی و وزیر کشور هستند، عنوان کرد: امید است هرچه سریع تر استاندار و شهردار همدان انتخاب شوند چراکه فعالیت‌های مربوطه در استان به صورت کند درحال انجام است.

.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت ادامه داد: چندی پیش یک گزینه دیگر نیز در لیست اسامی سمت استاندار همدان قرار گرفت تا وزارت کشور بررسی‌های لازم را انجام دهد.

فلاح در رابطه با حواشی موجود تحت عنوان اختلاف نظر در مجمع و تاثیر مستقیم آن بر انتخاب استاندار نیز خاطرنشان کرد: درظاهر امر و جلسات برگزار شده هیچ گونه اختلاف و مشکلی بین نمایندگان وجود ندارد و تنها شخص مسئول انتخاب استاندار، وزیر کشور است

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن