ورزشی

ملایری ها، نایب قهرمانی مسابقات کشتی پهلوانی استان


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: پهلوانان ملایری با کسب 110 امتیاز و 5 مدال درخشان طلا، نقره و برنز مسابقات کشتی پهلوانی استان بر سکوی نایب قهرمانی این مسابقات تکیه زدند.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: مسابقات کشتی پهلوانی استان به میزبانی استان همدان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام جبهه مقاومت برگزار شد که تیم کشتی پهلوانی این شهرستان توانست با کسب 110 امتیاز و 5 مدال درخشان طلا، نقره و برنز این مسابقات بر سکوی نایب قهرمانی آن بایستد.

وی اظهارکرد: در این دوره از مسابقات ایمان محمد حسینی مقام اول و مدال طلا، میثم ترکاشوند مقام دوم و مدال نقره و احمدرضا رضایی، حامد اکبری و حمید قجری مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

سپهری نیا با بیان اینکه نفرات اول و دوم این مسابقات مجوز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را دریافت کردند، خاطرنشان کرد: بعد از گذشت سال ها با تلاش و همت رئیس و اعضای جدید این هیئت گود زورخانه پوریای ولی این شهرستان شاهد تمرین و آموزش ورزشکاران این رشته ورزشی به استادی و مربیگری مسعود چوبین بود که ماحصل آن کسب عنوان نایب قهرمانی و 5 مدال ارزشمند است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه از قضاوت داور ملی و خوش نام ملایری در مسابقات لیگ برتر بدمینتون جام خلیج فارس خبر داد و گفت: ” احمد مومنی داور” ملی از ملایر عهده دار قضاوت و داوری مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور جام خلیج فارس بود.

سپهری نیا با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور جام خلیج فارس به میزبانی استان مرکزی برگزار شد، توضیح داد: طی حکمی از سوی فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران، ” احمد مومنی” داور ملایری برای قضاوت و داوری مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور جام خلیج فارس انتخاب و معرفی شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن