ورزشی

جدال انجمن ورزش‌های رزمی با اداره کل ورزش و جوانان

حاشیه و نارضایتی از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان همدان این‌بار گریبان گیر انجمن‌های ورزش‌های رزمی شده است؛ حاشیه‌ای که متولیان امر همانند گذشته آن را تکذیب کرده و از جو آرام در روند برگزاری اتفاقات مربوطه ازجمله برپایی مسابقات انتخابی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های برون مرزی خبر می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری همدان‌آنلاین، این درحالیست که بازیکنان و مربیان حاضر در انجمن ورزش‌های رزمی از بی نظمی و بلاتکلیفی سخن می‌گویند که نتیجه‌ای جز حذف شانس کسب مدال و افتخار آفرینی برای استان را ندارد.

بلاتکلیفی که گویا نشان از عدم علاقه اداره کل ورزش و جوانان برای راهیابی بازیکنان و مقام آوری استان دارد.

حق هیچ بازیکنی نادیده گرفته نمی‌شود

معاون جوانان ورزش و جوانان استان همدان در واکنش به نارضایتی انجمن ورزش‌های‌ رزمی استان، گفت: متاسفانه برخی افراد نظرات شخصی خود را وارد دنیای ورزش کرده‌اند.

محرم روزبه در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی  جهت حضور در رقابت های برون مرزی در اواخر آبان ماه با هماهنگی فدارسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: اگر شخصی به هرنوعی نسبت به برگزاری اردو و یا مسابقات انتخابی اعتراض دارد، باید به کمیته فنی مراجعه و به طور رسمی اعتراض خود را ثبت کند؛ درحال حاضر هیچ گونه مشکلی در حوزه برگزاری مسابقات انتخابی وجود نداشته و هنوز اسامی نهایی منتخبان ورزش‌های رزمی برای راهیابی به اردو اعلام نشده است.

وی با تاکید براینکه همچنان اسامی منتشر شده بازیکنان ورزش‌های رزمی به عنوان منتخبین مسابقات انتخابی، قطعی نبوده و قابلیت تغییر و اصلاح دارد، اظهار کرد: بدون شک ملاک قطعی اعزام بازیکنان معرفی  نامه‌ای است که اداره کل ورزش و جوانان هر استان به فدراسیون مربوطه ارسال می‌کند؛ تاکنون چنین معرفی نامه‌ای از سوی این اداره کل در استان همدان به فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ارسال نشده است چراکه همچنان تمرینات ادامه دار هستند.

روزبه با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد حب و بغض‌های شخصی خود را وارد دنیای ورزش می‌کنند، تصریح کرد: تمامی اقدامات و حمایت‌های لازم برای اعزام بازیکنان به مسابقات توسط هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان با فدراسیون‌ مربوطه صورت گرفته و بازیکنان در زمان مقرر به اردو اعزام می‌شوند؛ از این رو جای هیچ نگرانی درمورد نادیده گرفته شدن حق بازیکنان وجود نخواهد داشت؛ گفتنی است در هفته جاری اتفاقات خوبی در حوزه ورزش‌های رزمی خواهد افتاد.

بازیکنان در برزخ بلاتکلیفی

مسئول کمیته داوران ورزش‌های رزمی نیز با ابراز نارضایتی خود مبنی بر عدم اطلاع 20 باشگاه ورزش‌های رزمی از نحوه برگزاری مسابقات انتخابی برای اعزام بازیکنان به مسابقات کشوری، مطرح کرد: تمامی شهرستان‌های استان از نحوه برگزاری مسابقات انتخابی ناراضی بوده و نسبت به این قضیه معترض هستند.

افشین نیک‌سرشت با بیان اینکه باشگاه‌ها و بازیکنان همچنان در کش و قوس بین سرپرست هئیت های ورزش‌های رزمی و اداره کل ورزش و جوانان در بلاتکلیفی به سر می‌برند، خاطرنشان کرد: خروجی مسابقات انتخابی، اعزام بازیکنان حرفه‌ای و اصلح به رقابت‌های برون مرزی است؛ فدراسیون تاریخ مسابقات را اواخر آبان ماه اعلام کرده است و بازیکنان در کمتر از 1 ماه باوجود تمامی بلاتکلیفی‌های موجود برای راهیابی به این مسابقات فرصت دارند.

این مربی ورزش‌های رزمی با اشاره به عدم حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان از بازیکنان، افزود: درحالی که تمامی استان‌های کشور مشغول برگزاری اردوهای نهایی با بازیکنان خود هستند، استان همدان در بدیهی ترین مسائل ازجمله تهیه لباس و ماشین برای اعزام با مشکل روبه‌رو است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن