اجتماعیسیاسی

جامعه روحانیت، فارغ از جریانات سیاسی موظف به حمایت از افراد صالح هستند

نماینده ولی فقیه در استان علی رغم فعالیت‌های انجام شده، ارتقاء شاخص‌های اقتصادی و اشتغال جوانان را مهم ترین مسئله و ضعف استان دانست.

به گزارش پایگاه خبری همدان‌آنلاین، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی، شنبه یکم آبان ماه در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان، با تاکید براینکه جامعه روحانیت خود را موطف به حمایت از تمامی افراد دلسوز، خادم مردم و مسئولیت پذیر فارغ از هرگونه جریان سیاسی می‌دانند، مطرح کرد: خوشبختانه در استان شاهد یک وحدت همگانی و وجود حداقل حاشیه ممکن هستیم.

وی اغناء سازی و رفتار مناسب به نقدهای رسانه‌ها را توسط مدیران و مسئولان را الزامی دانست و افزود: مسئولان باید شیوه و منش پیامبر الهی را الگو قرارداده و براساس سنت رسول‌الله قبول مسئولیت کنند؛ از این رو مسئولان باید همانند پیامبر ضمن مشورت گرفتن از تمانی افراد صالح، توان شنیدن نقدهای رسانه‌ها و اغناء سازی مردم به جای برخورد تند را داشته و مسئولیت پذیر باشند.

شعبانی با بیان اینکه ارتباط و مهرورزی با مردم از سنت پیامبر اسلام بوده است، گفت: مدیر بدون محبت به مردم موفق نخواهد شد؛ مسئولان باید افراد صالح، شایسته و جوان را انتخاب و از حذف بدون توجیه این چنین افراد خودداری کنند.

امام جمعه همدان با تاکید براینکه علی رغم فعالیت‌های انجام شده، مشکلات اقتصادی و بیکاری از ضعف‌های استان به شمار می‌رود، تاکید کرد: عرصه فرهنگ بتید همواره در زمره اولویت های مسئولان شود تا پس از عبور از مشکلات اقتصادی خدای ناکرده شاهده در آینده افول و کمرنگ شدن فرهنگ اسلامی در جامعه نباشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن