سیاسی

توجه به واحدهای اقتصادی راکد و نیمه فعال، مهم ترین رویکرد استاندار جدید همدان

استاندار همدان با اشاره به مسائل و مشکلات بسیار زیاد موجود در کشور، گفت: باید برای توسعه همه جانبه استان در تمانی عرصه‌ها از جمله مسائل فرهنگی، اقتصادی و گردشگری تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان‌آنلاین، علیرضا قاسمی فرزاد، شنبه یکم آبان ماه در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان، ضمن قدردانی از وزیر کشور، مطرح کرد: امید است با خدمت شایسته به مردم، جواب‌گو اعتماد مردم و وزیر کشور باشم؛ هرآنچه که ریاست جمهوری در حکم ابلاغ کرده اند وظایف و ملاک اجرا من در طول تصدی این سمت خواهد بود.

وی با تاکید براینکه مسائل و مشکلات بسیار بوده و باید برای توسعه همه جانبه استان تلاش کرد، افزود: به دلیل تحریم‌های ظالمانه باید به شکل ویژه به مسائل اقتصادی توجه کرد؛ همانطور ک رهبری بحث رفع موانع تولید را مورد اهمیت خود قرار داده‌اند.

قاسمی فرزاد پیگیری موضوع واحدهای راکد و فعالیت با ظرفیت پایین را الزامی خواند و اطهار کرد: باید این واحدها به مدار تولید و توان حداکثری خودشان باز گردند؛ ظرفیت های خوبی درعرصه صنعت، گردشگری و صنعت در استان وجود دارو که باید توانشون بالا رود.

استاندار همدان با اشاره به وصعیت آبی کشور، خاطرنشان کرد: باتوجه به وضعیت خشکسالی و کمبود اب باید نوع الگو و روش کشت را تغییر بدهیم.

وی توجه و اهمیت به مسائل فرهنگی را الزامی دانست و گفت: نباید از مباحث فرهنگی غافل شویم چراکه انقلاب ما بر پایه توجه به مسائل فرهنگی بوده است.
همکاران من کسانی هستند ک روحیه انقلابی داشته باشند و اهداف نظام را دنبال کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن