اجتماعیسیاسی

جلوگیری از حاشیه سازی، مهم ترین رویکرد استاندار پیشین همدان

استاندار پیشین همدان با اشاره به حذف افراد تندرو در ۲ جریان سیاسی از بدو مسئولیت پذیری خود، گفت: اعتدال در عمل و توجه به حذف حاشیه سازی مهم‌ترین رویکرد کاری در طول این سالیان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری همدان‌آنلاین، سید سعید شاهرخی شامگاه شنبه یکم آبان ماه در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان، توجه جدی به سرمایه‌های اجتماعی را مهم‌ترین محوریت کاری در زمان مسئولیت خود خواند و افزود: در بدو ورود افراد تندرو هردو جریان سیاسی را قیچی و سعی بر اعتدال در عمل داشته‌ایم.

وی در کنار مردم بودن را از بزرگ ترین سرمایه‌های کاری خود دانست و افزود: لازم به ذکر است برای دستیابی به اهداف استان و توجه به پیشینه، جریانات سیاسی و خصوصیات مردم استان همدان، احساس کردیم باید به رفتار و روابط توجه شده و تنظیم رفتار دیگران را در تقویت وحدت و همدلی بگذاریم تا حاشیه بی‌مورد ایجاد نشود.

شاهرخی با اشاره به مشکلات آب در شهرستان تویسرکان، یادآور شد: با انسداد حلقه‌های چاه و تصفیه آب توسط تصفیه خانه استان باعث جلوگیری از خشک شدن و استفاده غیرمتعارف از قنات‌ها در منطقه و حذف استفاده مردم از آب آلوده شده‌ایم.

استاندار پیشین همدان با بیان اینکه مشکلاتی داشته‌ایم که نشأت گرفته از مشکلات ملی بوده است، اظهار کرد: فعال کردن واحدهای راکد از اصولی بود که در این مدت دنبال کردیم؛ وجود بیش از ۸۰ پروژه مهم در دست کار، تکمیل خط راه‌آهن جنوب، ردیف همدان به ملایر و جذب بیش از ۳۰ هزار میلیارد بودجه در استان همگی از جمله موارد فعالیت‌های مهمی است که نشان از فعالیت نمایندگان دارد.

وی چالش مهم کشور را مسئله آب دانست و گفت: ۲۲۰ لیتر در سد کلان به ملایر بهترین کیفیت آبرسانی صورت گرفته مسئله آب در ملایر را مرتفع کردیم.

شاهرخی با بیان اینکه ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری از سال گذشته تاکنون در استان صورت گرفته است، عنوان کرد: بیکاری مشکل کل کشور است؛ این درحالیست که استان در بحث جذب سرمایه گذار و استخدام کارگران فعالیت‌های مناسبی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه سراسر استان به مثابه کارگاه سازندگانی درحال توسعه است، خاطرنشان کرد: تکمیل پتروشیمی عاملی برای اشتغال، جلوگیری از برون رفت سرمایه و ارز آوری بوده است؛ در ۹ ماه اخیر ۳ هزار مسکن ملی را به اتمام رسانده و به صاحبان خود تحویل داده ایم.

استاندار پیشین همدان با بیان اینکه ما به‌دنبال جهانی کردن استان بوده‌ایم، مطرح کرد: اخذ عناوین متعدد جهانی ازجمله پایتخت سفال لاله جین و مبل و منبت ملایر ، بهترین فرصت برای جهانی شدن همدان و ارز آوری بوده که نشان از فعالیت چشمگیر در عرصه گردشگری دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن