اجتماعی

ثبت 2 تصادف منجر به فوت در شب گذشته

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از ثبت 2 تصادف، فوت 2 شهروند و مجروح شدن 3 تن از افراد حاضر در سانحه رانندگی در شب گذشته خبرداد.

سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدانآنلاین، با اشاره به فوت یک عابرپیاده در ساعت 19 و 30 دقیقه روز گذشته در پل فرهنگیان، مطرح کرد: متاسفانه عابر پیاده با عبور از محل تردد ممنوع، با برخورد به یک دستگاه سواری جان خود را در محل حادثه از دست می‌دهد؛ متاسفانه در این حادثه عابر پیاده به دلیل عبور از محل تردد ممنوع 50 درصد مقصر شناخته شده است.

وی همچنین از تصادف دیگری در بلوار فرودگاه به علت خوابالودگی و عدم توانایی در کنترل کامیون از سوی راننده خبرداد و تصریح کرد: سرنشینان ۲ دستگاه خودروی سواری از کرمانشاه عازم تهران بودند که ساعت حوالی یک بامداد امروز برای استراحت در بلوار فرودگاه وسیله نقلیه خود را پارک کردند؛ ا عضای این خانواده در حال نوشیدن چای و رفع خستگی بودند که به یکباره یک دستگاه کامیون با سرعت بالا ابتدا به خودروی سواری دنا و سپس با «آر دی» برخورد کرد.

سرهنگ جمالی ادامه داد: در این حادثه 3 نفر مجروح و راننده یکی از خودروهای سواری به دلیل جراحات وارده و آسیب دیدگی شدید به کمر، جان خود را از دست داد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن