اجتماعی

نقد منصفانه عامل رفع خطاها و مشکلات

استاندار همدان مردم را بزرگ ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: رسانه‌ها نیز نقش رابط میان مسئولین و مردم را برعهده دارند که این رابطه به صورت ۲ طرفه برای رشد و توسعه همه جانبه استان باید حفظ شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، علیرضا قاسمی فرزاد امروز چهارشنبه ۱۲ آبان در جلسه دیدار با مدیران مسئول رسانه‌های استان، بیان کرد: نقد منصفانه باعث می‌شود خطاها و اشکالات کار را ببینیم و رفع کنیم، رسانه و خبرنگار جایگاه خاص خود را در جامعه دارد، زبان‌گویایی است که حرف مردم را به مجریان و مسئولان می‌رساند.

قاسمی فرزاد با اشاره به لزوم برگزاری جلسات کارشناسی و نشست های هم اندیشی با اصحاب رسانه، گفت: به صراحت در بیان واقعیت ها و شفافیت در مسیر خدمت به مردم اعتقاد جدی دارم و برهمین اساس از تمامی دیدگاههای کارشناسی، منطقی و منصفانه برای پیشبرد امور و رشد و توسعه استان در راستای سیاست های دولت و منویات رهبری معظم انقلاب استفاده خواهیم کرد.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: اکثر خبرنگاران ما منصف هستند و اگر خبر و تحلیل همراه با انصاف باشد باید مورد توجه قرار گیرد، به صراحت و شفافیت در مدیریت اعتقاد دارم و این را از آموزه‌های دینی آموخته‌ایم، اگر با سخن‌پردازی و لفّاظی و کلمات قشنگ وقت را بگذرانیم و در عمل به‌گونه دیگری باشیم درست نیست، باید در رابطه‌ای دو طرفه، با یکدیگر رو راست باشیم ما حقایق را بگوییم و شما منصفانه بنویسید.

وی با اشاره به اینکه، آنچه که رسانه را به عنوان مجموعه‌ای فاخر تبدیل می‌کند بیان مسائل و مشکلات بدون جانبداری و داشتن نقد منصفانه است، گفت: ما باید حقایق را بگوییم و شما منصفانه بنویسید.

استاندار همدان افزود: اینکه کسی هنوز کاری را انجام نداده مورد تحلیل قرار بگیرد درست نیست، بزرگترین سرمایه نظام ما مردم هستند، زبان و گوش مردم، خبرنگاران هستند باید هر دو در حفظ رابطه دو طرفه و بودن در مدار سلوک تلاش کنیم.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: باید شرایط و کلیات حال حاضر را بپذیریم، در عرصه اقتصادی مشکلات زیادی داریم باید اوضاع را به سمت امید ببریم و جامعه را از رخوت،سستی، یأس و ناامیدی در بیاوریم.

وی ادامه داد: ظرفیت و مسائل و مشکلات را باید با هم دید، همه در مسیر و مدار اهداف نظام جمهوری اسلامی هستیم و هدف رسیدن به مکارم الاخلاق است.

استاندار همدان همچنین گردشگری را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: این بخش به دوعلت دچار رخوت شده، بی توجهی و کرونا به گردشگری ضربه زده که با اقدامات ارزنده دولت سیزدهم به ویژه در بخش واکسیناسیون به مرحله خوبی رسیده و امیدواریم با فروکش کردن کرونا گردشگری را بیش از پیش فعال کنیم.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: برای انتخاب همکاران باید فکر شود ملاحظات قانونی و تشریفات اداری طی شود، تنها از مشکلات نگویید ظرفیت‌ها را نیز بیان کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن