ورزشی

برگزاری مسابقات اسکیت سرعت یادواره ” سردار شهید حاج حسین همدانی”

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری مسابقات اسکیت سرعت یادواره ” سردار شهید حاج حسین همدانی” گفت: به مناسبت گرامی داشت شهدای والامقام جبهه مقاومت، مسابقات یک دوره اسکیت سرعت با همکاری هیئت های اسکیت شهرستان و استان و اداره ورزش و جوانان با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن شهید حسینی این شهرستان برگزار شد.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: بیش از 70 نفر از اسکیت بازان استان در قالب تیم هایی از شهرستان های ملایر، همدان، نهاوند و درگزین در رده های سنی پایه تا نوجوانان در دو بخش آقایان و بانوان در این دوره از مسابقات شرکت کردند و برای کسب مقام و رتبه برتر آن با هم به رقابت پرداختند.

وی اظهارکرد: این حرکت را در بالابردن روحیه قهرمان پروری، تیمداری، شناساندن نقاط قوت و ضعف و گسترش و ارتقای ورزش در سطح استان و شهرستان ها مهم و ضروری دانست.

سپهری نیا ادامه داد: در این دوره از رقابت ها در بخش آقایان، آدرین سیاوشی، پارسا سلگی، محمد ماهان کولیوند، امیرعلی علی بخشی و مجتبی شهبازی از نهاوند، مهراد روحانی از همدان و ایلیا اسکندری از ملایر مقام اول را احراز کردند.

وی افزود: همچنین ماهان حیدری و برسام فرشید فر از نهاوند، امیرعلی رنگ آمیز و علیرضا نظری زاده از همدان، امیرمحمد یزدانی فرد، پویان فرزان مهر و بنیامین کریم طجری از ملایر مقام دوم و اهورا عبدلی، محمدسجاد صالحی و بهراد کولیوند از نهاوند، آرشا شاملو از همدان، طاها موسوی و امیرعلی بیرالوند از ملایر، امیرحسین رشیدی و هومن سلیمی از درگزین مقام سوم را به دست آوردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خاطرنشان کرد: در بخش بانوان نیز ستایش سلگی، ترنج حیدری، ساناز درویشی، تارا عسگری، فرنوش سلگی و آیلین ذهبی از نهاوند مقام اول بنیتا صمدی، نفس نیک چی، باران تکرلی و آنیتا خدادادی از همدان، هستی طاهری و بهار واحدی از ملایر مقام اول مسابقات اسکیت سرعت یادواره ” سردار شهید حاج حسین همدانی” را کسب کردند.

نمایش بیشتر

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن