ورزشی

مدال طلای مسابقات قهرمانی دو و میدانی کشور از آن دونده ملایری

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات قهرمانی دو و میدانی کشور به میزبانی فدراسیون دو و میدانی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران با حضور ورزشکاران و قهرمانان این رشته ورزشی از سراسر کشور برگزار شد و ” احمد غفاری” ورزشکار شایسته ملایری با کسب مقام قهرمانی و مدال طلای مسابقات قهرمانی دو و میدانی کشور، افتخاری دیگر آفرید.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: غفاری را از سرمایه ها و جوانان با ایمان و نخبه ورزش شهرستان عنوان کرد و افزود: این ورزشکار در ماده 1500 متر این مدال را در رقابت با حریفان سرسخت کشوری خود کسب کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه با بیان اینکه ورزشکاران ملایری با کسب پنج مدال درخشان طلا و برنز مسابقات کونگ فو انتخابی استان با اقتدار بر سکوی قهرمانی این مسابقات ایستادند، اظهارکرد: تیم کونگ فوتو آ ملایر توانست از سوی انجمن کونگ فو تو آ این شهرستان در مسابقات کونگ فو تو آ انتخابی استان در رشته سلاح سرد با مربیگری و سرپرستی ” مصطفی محمدی” شرکت کند.

وی افزود: این تیم توانست در مقابل هم استانی های خود عرض اندام کرده و با کسب پنج مدال درخشان طلا و برنز این مسابقات بر سکوی قهرمانی آن بایستد و مجوز حضور در مسابقات قهرمانی کشوری آن را دریافت کند.

سپهری نیا با بیان اینکه مسابقات کونگ فو تو آ انتخابی استان با حضور تیم هایی از دیگر شهرستان های استان در سالن کونگ فو همدان برگزار شد، اظهارکرد: در این دوره از رقابت ها، فرشید بیات در اجرای جفت نانچیکو، مهدی جعفری در اجرای چوب بلند، علی محمدی در اجرای چوب بلند و ابوالفضل جعفری در اجرای تک نانچیکو مقام اول و مدال طلا را کسب کردند و مهدی جعفری در اجرای تک نانچیکو مقام سوم و مدال برنز را احراز کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن