اقتصادی

مستندات اسکای مال واقعی نیست

/ پرونده اسکای مال /

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت آمار اشتغال زایی اعلامی ازسوی سرمایه گذار اسکای مال را غیر واقعی دانست.

احمدحسین فلاح در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به اعلام اشتغال 30 هزار نفری اسکای مال ازسوی سرمایه گذار این پروژه، تصریح کرد: این آمار توجیه مناسبی نداشته و غیر منطقی است؛ چراکه براساس بررسی‌های انجام شده، اسکای مال تنها توان ایجاد 2 هزار شغل را دارد.

وی با تاکید براینکه استان همدان نیازمند 57 هزار شغل بوده و اگر آمار اعلامی، توسط صاحبان پروژه حقیقت پیداکند، خود با تمام توان به‌دنبال ساخت و اتمام اسکای مال خواهم بود، اظهار کرد: متاسفانه به اشتباه من را به عنوان عامل اصلی توقف در ساخت و مخالف اصلی این پروژه اعلام می‌کنند؛ این درحالیست که به عنوان نماینده همدان ضمن اشتیاق برای جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال در استان،به دنبال رفع نواقص، بیان توجیهات کارشناسی و امنیتی ازسوی صاحبان و حل مشکلات ایجاد شده اسکای مال هستم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مدیرپروژه اسکای مال با این پایگاه خبری، در رابطه با الزام اخذ موافقت نهادهای امنیتی و وزارت بهداشت و درمان برای ساخت اسکای مال به دلیل مجاورت این پروژه با بیمارستان و نهادهای امنیتی، خاطرنشان کرد: صرف اخذ رضایت نامه از بیمارستان کافی نبوده و برای ادامه ساخت نیازمند اعلام نظرات کارشناسی و فنی ازسوی وزارت بهداشت و درمان است؛ چراکه معلوم نیست بیمارستان براساس چه فشاری رضایت خود را اعلام کرده است.

وی با اشاره به مخالفت دادگستری و دادستان بر ادامه ساخت این پروژه خاطر نشان کرد: مخالفت ایشان به صورت مکتوب ضمیمه پرونده شده است.

فلاح با تاکید براینکه نهادهای امنیتی باید نظرات خود را در این زمینه شفاف بیان کنند، اظهار کرد: مشکلات ترافیکی ایجاد شده در صورت فعالیت اسکای مال نیز مسئله دیگری است که باید به آن توجه داشت؛ چراکه پارکینگ درنظر گرفته شده نمی‌تواند مشکلی را حل کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با اشاره به فقدان پروانه ساخت این پروژه نیز یادآور شد: تنها پیش پروانه برای ساخت کافی نبوده و صاحبان این پروژه باید پروانه ساخت را دریافت کنند

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن