فرهنگ و هنر

اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری حبیب حرم

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان و دبیر چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری حبیب حرم، از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری حبیب حرم خبر داد.

امیر ترکاشوند در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، در تشریح این خبر بیان کرد: چهارمین دوره جشنواره سراسری فرهنگی هنری حبیب حرم به منظور گرامیداشت سردار سرلشکر شهید حاج حسین همدانی برگزار گردید.

وی با اشاره به استقبال از این جشنواره عنوان کرد: بیش از 400 اثر از 23 استان مختلف کشور در چهار بخش شعر، ادبیات داستانی، عکس و نمایش محیطی به دبیرخانه جشنواره ارسال گردیده است که از این تعداد آثاری که حائز شرایط و قوانین جشنواره بودند به مرحله داوری راه یافتند که در نهایت از هر بخش چند اثر به عنوان برگزیده انتخاب خواهند شد.

ترکاشوند تصریح کرد: این دوره از جشنواره با موضوعات سردار سرلشکر شهید “حاج حسین همدانی”، جبهه مقاومت، استکبارستیزی، فرهنگ ایثار و شهادت و خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و در بخش ویژه به نقش شهید همدانی در کنار سپهبد پاسدار شهید قاسم سلیمانی و همچنین هنرمند شهید، بهروز مرادی برگزار گردید.

دبیر چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری حبیب حرم افزود: دوم و سوم آذر ماه گروه های نمایش محیطی که به مرحله نهایی راه پیدا کرده اند به اجرا خواهند پرداخت و مورد داوری پایانی قرار خواهند گرفت.

وی در پایان گفت: آئین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره با حضور مهمان و سخنران ویژه سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌ الله‌ الاعظم (عج)، روز پنج شنبه چهارم آذر ماه ساعت 9 صبح در سالن همایش‌های مجتمع ابن‌سینا واقع در بلوار شهید مفتح خواهد بود.

شایان ذکر است آثار راه‌ یافته به چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری حبیب حرم در بخش نمایش محیطی به شرح زیر می باشد:

تندیس به نویسندگی و کارگردانی هومن میرمعنوی از استان گیلان، شهید گمنام به نویسندگی سعید ذبیحی و کارگردانی علی زیستی از استان کرمانشاه، حُر ریاحی به نویسندگی فرزانه ملکی و کارگردانی بهزاد نجفی از استان همدان، معبر به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی ابوذر ذاکری از استان هرمزگان، کربلا تا حرم به نویسندگی هادی عزیزی و کارگردانی وحید قمری خرداد از استان همدان

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن