سیاسی

لابی قدرت در کاخ سبز استانداری

/یادداشت روز/

باروی کار آمدن دولتی جدید که خود را تیرخلاصی بر پیکر مدیران و مسئولان فاسد عنوان کرده است، شاهد انتصاباتی عجیب و شگفت انگیزی در استان، به ویژه عالی ترین نهاد مدیریتی یعنی استانداری هستیم.

تنها یک روز از انتصاب و ابلاغ رسمی یکی از مهم ترین سمت‌های موجود در ساختمان سبز رنگ پرقدرت همدان می‌گذرد، انتصابی که مدیرکل روابط عمومی آن را به فردی پر از حاشیه تقدیم کرده‌اند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری فعلی، جوانی همدانی که ردپای اقدامات پر افتخارش همچنان در شورای شهر تویسرکان به جای مانده و دست تشویق ذی‌نفعانش پس از گذشت مدت‌ها به گوش می‌رسد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری این بار به فردی سپرده شده است که دارای پروند‌ه‌های قضایی است؛ فردی که جدای از عدم تجربه و مدرک مرتبط، در پرونده کاری خود لکه‌های ابهام برانگیز بسیاری را جای داده است، لکه هایی که بدون شک مطابق قانون فرصتی را برای تصدی این سمت حساس و مهم در عالی‌ترین نهاد مدیریتی استان به شخصی در این جایگاه نمی‌دهد.

لازم به ذکر است موافقان این انتصاب، بدون توجه به حواشی موجود، شبهات تامل برانگیز و پرونده‌های قضایی قابل توجه، صرف عدم سوء پیشینه این شخص، ضمن جانبداری از این اتفاق درصدد تهدید مخالفان در صورت بیان مدارک موجود برآمده‌اند.

اکنون باید دید که استاندار تازه نفس و جوان در دولتی که از ابتدای امر خود را مدافع فساد ستیزی و مخالف جانب داری از افراد بانفوذ قلمداد کرده، با چه رویکرد و دلیل قانع کننده‌ای، چنین فردی را در این سمت مهم منصوب کرده است.

شایان ذکر است مجموعه خبری همدان آنلاین، برای تمامی جملات و واژگان خود مدارک قابل قبول و قانونی داشته و در صورت نیاز، بدون هیچ جانبداری جناحی و در کمال بی طرفی اقدام به انتشار تمامی اسناد موجود خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن