اجتماعی

اصلاح و بازسازی میادین و بوستان های قدیمی ملایر رقم خورد

شهردار ملایر از اصلاح و بازسازی میادین و بوستان های قدیمی سطح شهر خبر داد و گفت: شهرداری ملایر در راستای بازسازی و اصلاح فضای سبز، برخی میادین و بوستان های شهر که به صورت یکپارچه کاشته شده بودند، اقدام به بازسازی آنها کرده است.

مجید فرجی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: تعدادی از بوستان ها و میادین شهر که در سال های قبل به صورت یکپارچه چمن شده بودند، مجدداً طراحی و با سنگفرش کردن مقداری از آنها، با کاهش فضای چمن که منجر به صرفه جویی در مصرف آب می شود، اقدام به نصب صندلی و مبلمان پارکی در آنها شده است.

وی از آغاز این فعالیت در میدان سرو و بوستان نوبهار در بلوک L شهرک ولیعصر خبر داد و گفت: فعالیت های عمرانی میدان سرو به اتمام رسیده و بوستان نوبهار در حال اتمام است و مابقی میادین و بوستان هایی که نیاز به اصلاح و باز سازی دارند در دستور کار قرارمی گیرند.

فرجی اظهارکرد: با تلاش نیروهای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای سبز شهری و سبزبانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر بوستان هنر واقع در بلوار 15 خرداد، خیابان شهید نوروزی در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری رسید.

شهردار ملایر گسترش فضای سبز و احداث بوستان‌های محله‌ای را از جمله سیاست‌های راهبردی و اولویت‌های مدیریت شهری عنوان کرد و ادامه داد: بوستان محله‌ای هنر در راستای رسیدگی به مناطق کم برخوردار شهر، ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان، احترام به مطالبات همشهریان گرامی و توسعه فضاهای تفریحی و رفاهی احداث شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مجموعه شهرداری ملایر برای ارتقای خدمات ‌رسانی و افزایش رضایت شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، افزود: عملیات محوطه‌سازي، تسطیح، جدول‌گذاری، سنگ‌فرش، هره‌چینی، خاک‌ریزی، احداث باغچه، کاشت درخت، درختچه، گل‌های دائمی و نصب مبلمان شهری در این بوستان انجام شده است.

فرجی احداث و بهسازی بوستان‌ها و توسعه فضای سبز را عاملی کلیدی در سلامت روحی و روانی شهروندان دانست و ابراز امیدواری کرد: احداث بوستان‌های محله‌ای در مناطق کم برخوردار شهر تداوم یابد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن