اجتماعیسلامت و پزشکی

نگاه جامع خیرین سلامت ملایر به نیازمندی های حوزه بهداشت و درمان

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از کمک 46 میلیون تومانی خیرین این حوزه به به بیماران سرطانی نیازمند طی ماه گذشته خبر داد و گفت: خیرین سلامت ملایر در آبان ماه مبلغ 87 میلیون و 500 هزار تومان به منظور تهیه تجهیزات پزشکی کمک کردند.

دکتر عباس آذرهمایون در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، به نگاه جامع خیرین سلامت ملایر به نیازمندی های حوزه بهداشت و درمان اشاره و اظهارکرد: فعالین این بخش تاکنون گام های موثر و ماندگاری برای کاهش آلام بیماران برداشته اند.

وی با بیان اینکه در زمینه ذبح گوسفند، مشارکت های مربوط به صندوق ها و مشارکت مربوط به قلک ها در ماه گذشته مبلغ پنج میلیون و 600 هزار تومان به حساب مجمع خیرین سلامت از سوی خیرین واریز شد، افزود: در آبان ماه 245 بیمار نیازمند به واحد مددکاری مراجعه داشتند.

آذرهمایون با بیان اینکه از این تعداد 23 بیمار نیازمند به پزشک و آزمایشگاه و سونوگرافی معرفی شدند و برای هفت بیمار سرطانی پرونده تشکیل شده، ادامه داد: مبلغ 24 میلیون و 400 هزار تومان نیز به منظور تأمین هزینه پرتودرمانی و شیمی درمانی به 14 بیمار پرداخت شد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب به سه بیمار نیازمند به مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان و سه میلیون و 400 هزار تومان به عنوان کمک هزینه دارویی و درمانی به تعدادی بیمار نیازمند خبر داد و اظهارکرد: همچنین ماه گذشته از سوی خیرین 20 بسته سهم گوشت گوسفندی در بین بیماران نیازمند توزیع شد.

آذرهمایون خاطرنشان کرد: در اختیار قراردادن وسایل توانبخشی به 116 بیمار نیازمند شامل کپسول اکسیژن، واکر، تشک مواج، ویلچر، اکسیژن ساز و… اعطای وام قرض الحسنه به دو بیمار نیازمند به مبلغ 10 میلوین تومان، اهدای چند رأس گوسفند از طرف خیرین، اهدای چند دست لباس نو مردانه به نیابت از مرحوم حاج محمد قاسم غیاثوند، اهدای لباس گرم مردانه به نیابت شادروان محمد موسوی مرویلی و اهدای ویلچر، عصای زیربغل، واکر تاشو و صندلی چرخدار، تشک مواج و تهیه شش لیتر مواد ضدعفونی کننده دست برای آرامستان بهشت هاجر از سوی جمعی از خیرین، رقم خورد.

وی با بیان اینکه پروژه خیّرساز ” پایگاه سلامت شایگان و معراجی فر” واقع در میدان آزادی، از پیشرفت کاملی برخوردار است، گفت: همچنین با تلاش اعضای مجمع، خدمات پرستاری رایگان در منزل به تعدادی از بیمارن ارائه می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن