ورزشی

برگزاری دوره غواصی تک ستاره بین المللی cmas در ملایر

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی ملایر از برگزاری دوره غواصی تک ستاره بین المللی cmas در راستای توسعه و افزون کردن غواصان این شهرستان خبر داد.

علی بهزادی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با اشاره به ایجاد تحولی نوین در ورزش این شهرستان، افزود: با توجه به غریق های متعدد رخ داده امسال در سد کلان و نیاز شهرستان ملایر به غواصانی حرفه ای و کارآمد، یک دوره کلاس غواصی تک ستاره بین المللی CMAS بصورت تئوری، عملی و تلفیقی در استادیوم تختی و سد کلان به مدت یک ماه با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط، استان و فدراسیون برگزار شد.

وی اظهارکرد: 12 نفر از علاقمندان و شناگران حرفه ای در این دوره آموزشی شرکت کردند و زیر نظر مدرس رسمی فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور محمد خلیلی آموزش های لازم را فرا گرفتند.

بهزادی ادامه داد: شرکت کنندگان دراین دوره آموزشی یکماهه پس از کسب نمره قبولی در آزمون آن به دریافت گواهینامه بین المللی سی مس اروپا (غواصی بین المللی ) و همچنین مفتخر به دریافت حکم رسمی فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران شده اند و تیمی حرفه ای و کار آمد تحویل جامعه غواصی شهرستان و استان شد.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی ملایر یادآورشد: در سال 91 نیز به همت همین هیئت با همکاری اداره ورزش و جوانان، آتش نشانی و شهرداری نخستین دوره غواصی در این شهرستان برگزار و 13 نفر در قالب تیمی حاذق و کارآمد تحویل جامعه ورزش شهرستان شدند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن