اجتماعی

مقاوم سازی 240 اصله پايه شبکه فشار متوسط برق در ملایر

قائم مقام مدیرعامل در توزیع نیروی برق ملایر از تعويض 240 اصله پايه در راستاي مقاوم‌سازي شبکه فشار متوسط هوايي شهرستان ملایر خبر داد.

رضا شیردره در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با اشاره به افزایش تهدید وقوع بحران، انجام اقدامات پیشگیرانه و مقاوم‌ سازی شبکه و تاسیسات توزیع برق را از جمله اقدامات مناسب امور برق ملایر برشمرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مقاوم سازی 240 اصله پايه شبکه فشار متوسط برق در شهرستان ملایر انجام شد که نقش بسزایی در پیشگیری از بروز بحران و کاهش قطعی‌های برق داشته است.

وی به آغاز عملیات مرحله نهایی اصلاح و بهینه و مقاوم‌سازی فیدر گنجاب اشاره و اظهارکرد: پروژه فیدر گنجاب با مشخصات فیزیکی نصب 32 اصله پایه و احداث دو کیلومتر شبکه فشار متوسط برای جابجایی، رفع حریم و اصلاح سطح مقطع شبکه فشار متوسط روستای ازناو در مرحله نهایی و بهره‌برداری است.

شیردره با بیان اینکه طول فیدر گنجاب 100 کیلومتر است که 16 روستا و 12 هزار مشترک را تغذیه می‌کند، گفت: در فاز اول این پروژه 65 اصله پایه نصب و 60 کیلومتر شبکه فشار متوسط اصلاح شد.

قائم مقام مدیرعامل در توزیع نیروی برق ملایر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به تازگی ناظر عالی شرکت توانیر از روند اجرای طرح تعدیل بار روشنایی معابر شهرستان ملایر که با هدف مدیریت بار زمستان اجرا شد، بازدید کرد، گفت: مهندس علی توانافرد به عنوان ناظر عالی شرکت توانیر به همراه مهندس حميد طهماسبي خو، معاون بهره برداري و ديسپاچينگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، وضعیت تعدیل بار روشنایی معابر شهرستان ملایر را بررسی و مورد بازدید قرار دادند.

شیردره افزود: در این بازدید، وضعیت تعدیل بار روشنایی معابر جاده های برون شهری که بصورت یک در میان روشن می‌شوند، از نزدیک مورد بررسی و بازدید قرار گرفت و ناظر عالی شرکت توانیر، بهینه سازی روشنایی معابر در ملایر را مطلوب ارزیابی کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت تامین سوخت نیروگاه های گازی در فصل زمستان و لزوم صرفه جویی در مصرف برق، این طرح همزمان در سراسر کشور اجرا می شود.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: نشست تعاملی، هماهنگی و بررسی اقدامات مشترک حوزه انتظامی با حضور رئیس پلیس آگاهی ملایر، مدير دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

قائم مقام مدیر عامل در توزیع نیروی برق ملایر با تقدیر از همکاری و تعامل مطلوب نيروي انتظامي كه با تلفيق اقدامات اجتماعي و فرهنگي موجبات رضايت مردم را فراهم کرده است، بيان كرد: همكاري نيروي انتظامي با اين مديريت سبب جلوگيري از سرقت تجهيزات برق شده است و اميدواريم كه اين همكاري بيش از پيش برقرار باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن