اقتصادی

نحوه توزیع آرد در ملایر رضایت‌بخش نیست

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر گفت: نحوه توزیع آرد توسط شرکت حمل و نقل آبادان در این شهرستان رضایت‌بخش نیست و سهمیه گندم خارجی به ملایر به طور کامل داده نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حسین فارسی یکشنبه ۱۲ دی ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان که به ریاست استاندار همدان و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: در حال حاضر مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم.

وی تصریح کرد: باید به قید فوریت جلسه‌ای مشترک با حضور تعاونی مرغداران شهرستان تشکیل و مشکل کاهش جوجه‌ریزی در شهرستان با توجه به در پیش‌رو بودن ایام عید و ماه مبارک رمضان بررسی شود.

فارسی با بیان اینکه نظارت و کنترل فعالیت مرغداری‌ها باید به طور مستمر در دستور کار قرار گیرد، افزود: اجازه نمی‌دهیم کسی در بازار مرغ خللی ایجاد کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه
فعالیت شس گشت مشترک برای تنظیم و کنترل روزانه بازار و اعلام آمادگی ۲۵ نفر از بسیجیان آغاز شده است، اظهار کرد: روزانه گزارش تیم‌های نظارت و بازرسی باید به فرمانداری ارسال شود.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه ارایه نان باکیفیت و توزیع سهمیه آرد باکیفیت همچنان مورد تاکید است،خاطرنشان کرد:
نحوه توزیع آرد توسط شرکت حمل و نقل آبادان در این شهرستان رضایت‌بخش نیست و سهمیه گندم خارجی به ملایر به طور کامل داده نمی‌شود.

فارسی ادامه داد: نانوایی‌هایی که عملکرد خوبی دارند، باید مورد تشویق واقع شده و سهمیه آنها اضافه شود و در مقابل با نانوایی‌های متخلف به شدت و طبق قانون برخورد می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اداره تعزیرات این شهرستان پنج نفر نیرو دارد که چهار نفر آنها غیربومی است و روند رسیدگی به‌روز پرونده‌ها با مشکل مواجه می‌شود.

فارسی با بیان اینکه برای رسیدگی سریعتر به پرونده‌ها نیاز است یک شعبه جدید در ملایر اضافه شود، گفت: مدیران باید در بازرسی و نظارت و تنظیم بازار از روزمرگی خارج شوند، در حال حاضر بازار در ثبات است و کمبودی در تامین مایحتاج مردم و کالاهای اساسی مردم وجود ندارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن