اقتصادیفرهنگ و هنر

اولویت پیگیری نمایندگان نیستیم

مدیر فرودگاه بین المللی همدان از عدم کمک و پیگیری نمایندگان استان در خانه ملت برای رفع مشکلات فرودگاه و آغاز مجدد پروازها خبرداد.

قنبر خلیل پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با تاکید براینکه رفع مشکلات فعلی فرودگاه و تعامل با بخش‌های خصوصی مستقر در تهران نیازمند عزم جدی مسئولان و نمایندگان استان است، مطرح کرد: تا کنون هیچ پیگیری جدی از نمایندگان مجلس برای رفع وضعیت فعلی فرودگاه ندیده‌ایم؛ لازم به ذکر است 2 تن از نمایندگان مجلس، 2 ماه گذشته جلساتی با رئیس سازمان مربوطه داشته اند اما باتوجه به اهمیت و تاثیر بخش خصوصی و شرکت‌های هواپیمایی در این امر، جدیت و پیگیری تمام مسئولین مربوطه لازم است.

وی هدف نخستین مسئولان فرودگاه برای آغاز مجدد فعالیت‌های این محل را احیا پروازهای مشهد و کیش دانست و افزود: ابتدای امر باید تلاش بر احیا پروازهای داخلی داشته باشیم، پس از تثبیت شرایط و برقراری روال عادی پروازهای عادی، هدف بعدی( احیاء پروازهای بین‌المللی) نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

خلیل پور با اشاره به ایکه انتقال تجهیزات مازاد فرودگاه خللی در احیا پروازها نخواهد داشت، تصریح کرد: این جابه‌جایی مربوط به مازاد تجهیزات به بخش خصوصی است؛ درحال حاضر مسئولان فرودگاه چندین نامه را برای برقراری پروازها به وزیرمربوطه ارسال کرده و منتظر نتیجه آن هستند.  

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن