ورزشی

قدرت نمایی بانوان کونگ فو کار ملایر در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از درخشش ورزشکاران ملایری در مسابقات قهرمانی کونگ فو بانوان کشور خبر داد و گفت: ورزشکاران بانوی ملایری با کسب هفت مدال درخشان طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی آنلاین کونگ فو بانوان کشور، افتخار آفرینی کردند.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: مسابقات قهرمانی کونگ فو بانوان کشور به صورت آنلاین به میزبانی تهران بزرگ برگزار شد و ورزشکاران بانوی ملایری توانستند با شرکت در این مسابقات در رده های سنی نونهالان و بزرگسالان با توجه به داشتن توانایی و استعداد بالقوه خود در اجرای صحیح فرم ها و حرکات خواسته شده به صورت آنلاین هفت مدال درخشان طلا، نقره و برنز این مسابقات را از آن خود کنند.

وی اظهارکرد: در این دوره از رقابت ها در رده سنی نونهالان، آرتمیس غفاری مقام اول و مدال طلا، معصومه رفیعی مقام دوم و مدال نقره، مهسا چهاردولی و غزل صمدی مقام سوم و مدال برنز را احراز کردند و در رده سنی بزرگسالان، هما فقیهی و راحیل ترکمن مقام دوم و مدال نقره و بهاره محجوب مقام سوم و مدال برنز، النازبراتی مقام چهارم، روژان نوشاد و تینا مالمیر مقام پنجم را کسب کردند.

این مقام مسئول در ادامه به برگزاری مسابقات ” مینی فوتبال و روپایی” در چمن مجموعه ورزشی ” سردار شهید حاج حسن تاجوک” اشاره کرد و گفت: یک دوره مسابقات مینی فوتبال و روپایی گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل ها به همت هیئت روستایی و بازی های بومی محلی این شهرستان در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خاطرنشان کرد: چهار تیم به نمایندگی از بخش های مرکزی، جوکار، سامن و زند در این دوره از مسابقات شرکت کردند که در رده سنی نونهالان تیم روستای حاجی آباد از بخش مرکزی به مقام قهرمانی رسید و در رده سنی نوجوانان تیم شهدای زنگنه از بخش زند عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

سپهری نیا با بیان اینکه در مسابقات روپایی نیز محمد صفدری از بخش مرکزی با ۲۰۰ عدد روپایی رکورد دار این مسابقات شد، گفت: طبق برنامه ای از پیش تعیین شده از سوی هیئت مربوطه مسابقه فرهنگی با محوریت شهید سلیمانی برگزار و ” طاها عبدللهی” از بخش مرکزی به عنوان نفر برتر این مسابقه انتخاب و به هیئت مربوطه معرفی شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن