اجتماعی

تصمیم گیری اعضای شورای شهر در اتاق‌های خصوصی

/در شورای انقلابی شهر همدان چه می‌گذرد؟! /

رئیس کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان از عملکرد اعضای این شورا به شکل مستقل، بدون هم فکری دیگر نفرات در صحن شورا و برگزاری جلسات در ساعات مرده و همچنین حذف اعتبارات مناطق محروم در اصلاحیه بودجه خبرداد.

علی اکبر نظری در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با بیان اینکه بخشی از پروژه‌های حذف شده در اصلاحیه بودجه 1400 مربوط به مناطق محروم بوده و اعتراض شدیدی نسبت به این اقدام صورت گرفته است، مطرح کرد: متاسفانه اعضای شورای شهر به طور دقیق از تصمیمات یکدیگر مطلع نیستند؛ چراکه این اعضا به صورت مستقل و بدون شرکت در صحن تصمیمات خود را اعمال می‌کنند.

وی با اشاره به اعتراض نسبت به نحوه فعالیت اعضای شورا به ریاست شورای شهر و عدم پیگیری قاطعانه و حصول نتیجه از عالی ترین مرجع پارلمان شهری، تصریح کرد: متاسفانه در جلسات شورا همه اعضا حضور نداشته و اطلاعی از تصمیمات همکاران در رابطه با حذف اعتبارات پروژه‌ها در اصلاحیه بودجه وجود ندارد؛ متاسفانه بخشی از پروژه‌های حذف شده در اصلاحیه مربوط به مناطق محروم بوده است.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه براساس نظر و سلیقه برخی از اعضا، حضور خبرنگاران در صحن علنی ممنوع شده است، اظهار کرد: علی رغم شرح وضعیت و اعتراض به رئیس شورای شهر، متاسفانه مشکلات شورا همچنان باقی مانده است.

وی در رابطه با وضعیت اتمام پروژه‌های مهم نیمه تمام شهری ازجمله پل غدیر و فاز دوم پل سردار همدانی، خاطرنشان کرد: باتوجه به وضعیت فعلی، علی رغم زمانبدی طرح شده، احتمال می‌رود که این 2 پروژه در تابستان سال آینده افتتاح شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن