اجتماعی

اسکان مسافران و در راه‌ماندگان

‍ سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با تأکید بر اینکه شهروندان از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند، گفت: تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان به کندی در جریان است و مشکلی در اسکان در راه‌ماندگان نداریم.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حسین فارسی شامگاه پنجشنبه ۳۰ دی ماه، در نشست ستاد بحران ملایر افزود: تردد در محورهای مواصلاتی همدان- ملایر، اراک- ملایر، بروجرد- ملایر و نهاوند- ملایر به کندی در جریان است.

وی با اشاره به اینکه از شهروندان تقاضا داریم در حد امکان از هرگونه تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی خودداری کنند، اظهار کرد: همشهریان در صورت تردد حتما زنجیر چرخ و امکانات و تجهیزات ایمنی همراه خود داشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: تصادف زنجیره‌ای صبح و عصر در حوزه استحفاظی سیاه کمر در استان همدان و توره در استان مرکزی رخ داده و فقط ترافیک آن تا حوزه شهرستان ملایر کشیده شده است.

سرپرست فرمانداری ملایر با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان و راهدارخانه‌ها، پایگاه‌های امداد جاده‌ای و بخشداری‌های تابعه در آماده‌باش کامل هستند، گفت: مساجد ورودی‌ ملایر و شهرهای تابعه، چهار حسینیه در شهر ملایر و مساجد و حسینیه‌های روستاهای در مسیر شهرستان آماده اسکان در راه‌ماندگان است.

فارسی با اشاره به اینکه تا این لحظه هیچ مسیر فرعی و روستایی شهرستان مسدود نیست، افزود: تمام تلاش راهداری شهرستان ملایر با تمام تجهیزات و نیرو، بازگشایی محورهای مواصلاتی است.

وی با تاکید بر اینکه بخشداران و دهیاران در کنار نیروهای راهداری نسبت به ماسه و نمک‌‌پاشی و بازگشایی محورهای روستایی اقدام کنند، اظهار کرد: در حال حاضر با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و موکب حضرت زهرا(س)، ۶۰۰ پرس غذای گرم برای افراد در راه‌مانده و اسکان داده شده تهیه شده است.

فارسی از فعالیت ۱۰ نانوایی در شهر ملایر تا ساعت ۱۲ شب و در هر بخش دو نانوایی خبر داد و خاطرنشان کرد: چهار هزار قرص نان و دو هزار بطری آب معدنی تهیه و برای در راه‌ماندگان در تمامی محورهای مواصلاتی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون هماهنگی‌های لازم برای اسکان مسافران و در راه‌ماندگان در تمامی مسیرها انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، افزود: پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و تیپ ۴۳ امام علی(ع) با تمام توان پای کار است.گفتنی است؛ در ادامه این نشست سرپرست فرمانداری ویژه ملایر از وضعیت محورهای مواصلاتی این شهرستان و چگونگی اسکان مسافران و در راه‌ماندگان بازدید کرد.

فارسی در این بازدید با تاکید به مردم مبنی بر اینکه قبل از تردد در محورهای مواصلاتی از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و حتما زنجیر چرخ و تجهیزات و امکانات ایمنی همراه خود داشته باشند، اظهارکرد: هم اکنون تردد در محورهای تمامی مواصلاتی این شهرستان به کندی در جریان است و شهروندان تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن