فرهنگ و هنر

برگزاری ده شب محفل انس با قرآن همزمان با دهه فجر در بقاع متبرکه ملایر

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری ده شب محفل انس با قرآن کریم همزمان با دهه مبارک فجر در محل بقعه متبرکه امامزاده عبدالله شهر ملایر، با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

حجت الاسلام اباذر عباسی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با اشاره به اینکه همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ایام الله دهه فجر امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان که قابلیت حضور مردم را دارند آذین بندی می‌شوند، افزود: از مهم‌ترین بقاع متبرکه می‌توان به امامزاده مهرآباد، امامزاده طجر سامن، تکیه ابوالفضل(ع) و امامزاده عبدالله در شهر ملایر اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه آذین ‌بندی امامزاده‌ها، غبارروبی امامزادگان و مزار شهدایی که در نزدیکی امامزادگان قرار دارند در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با اولین پنجشنبه دهه فجر، با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر 300 شاخه گل به مزار مطهر شهدا و والدین شهدا تقدیم می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری مراسم نورافشانی با همکاری سپاه ناحیه ملایر همزمان با شب ۱۲ بهمن ماه و شب 22 بهمن ماه خبر داد و گفت: باید فلسفه وجودی انقلاب اسلامی و دستاوردهای چهل ساله آن در برنامه های مختلف تبیین و تشریح شود و دشمن شناسی و تبیین اصل ولایت فقیه در جامعه یکی از این موارد مهم است.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: انقلاب اسلامی با اتکا به قدرت مردم، آسیب ناپذیر است، بنابراین ملت ما باید قدرت و عظمتی را که در سایه اسلام و وحدت و مجاهدت به آورده حفظ کند.

وی با بیان اینکه ” وحدت”، کلید موفقیت و رمز پیروزی انقلاب ما بود، گفت: خط انقلاب، خط عظمت اسلام و مسلمین و دفاع از مظلومین و مستضعفین است و امروز ما وظیفه داریم میراث بزرگ امام خمینی (ره ) و همه ارزش ها و اصول آن را حفظ کنیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن