اجتماعی

ممنوعیت عملیات حفاری دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح شهر

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ملایر با بیان اینکه از ۱۵ اسفند انجام هرگونه عملیات حفاری توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح شهرها ممنوع است،گفت:همه دستگاه‌های اجرایی، شهرداران، بخشداران و دهیاران باید از هم اکنون برنامه‌ریزی لازم را برای ایام نوروز انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، عظیم باویسی ظهر سه‌شنبه ۵ بهمن ماه، در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ملایر که با حضور دستگاه‌های اجرایی ذیربط برگزار شد، بیان کرد: از امروز بازدید از جایگاه‌های سوخت، مراکز اقامتی و رفاهی، مجتمع‌های بین‌راهی، مراکز اسکان، نمازخانه‌ها و مساجد ورودی‌های شهر در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه کمیته‌های ده‌گانه ستاد اجرایی خدمات سفر باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند، اظهار کرد: بخشداران ستاد فرعی را در سطح بخش‌ها تشکیل و از ظرفیت دهیاران استفاده کنند.

باویسی با اشاره به اینکه زیباسازی و پاکسازی ورودی‌های شهر، جمع‌آوری نخاله‌ها و استقرار پایگاه‌های راهنمایی مسافران در ورودی‌های شهر باید در شأن «جهان شهر ملایر» انجام شود، افزود: شهرداری‌ها نسبت به زیباسازی و فضاسازی شهر، نصب المان‌های متناسب با نوروز و اجرای برنامه‌های ویژه اقدام کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مراکز اقامتی و اسکان مسافران و ناوگان حمل و نقل عمومی آمادگی لازم را داشته باشند، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تزریق واکسن، استفاده از ماسک و لوازم بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و ضدعفونی، به ویژه در سفرهای نوروزی همچنان مورد تاکید است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ملایر با اشاره به اینکه نصب چادر هلال احمر با همکاری سایر ارگان‌های ذیربط در ورودی‌های شهر در دستور کار قرار گیرد،خاطرنشان کرد:در ایام نوروز دستگاه‌های خدمات‌رسان از قطع آب، برق و گاز مدارس و محل‌های اسکان مسافران خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه از ۱۵ اسفند انجام هرگونه عملیات حفاری توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح شهرها ممنوع است، گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در ستاد اجرایی خدمات سفر توسط کمیته ارزیابی عملکرد به ریاست فرمانداری ارزیابی می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن