ورزشی

مدال طلای مسابقات ووشو دانشجویان استان از آن ورزشکار ملایری

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از کسب مدال طلای مسابقات ووشو دانشجویان استان توسط ورزشکار ملایری خبر داد و گفت: ” شاهین زیاد”، ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری بر سکوی قهرمانی مسابقات ووشو دانشجویان استان ایستاد.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با بیان اینکه مسابقات ووشو دانشجویان استان در بخش ساندا به میزبانی همدان برگزار شد، افزود: ” شاهین زیاد” ورزشکار ملایری تنها نماینده این شهرستان در این مسابقات توانست باغلبه بر حریفان سرسخت استانی خود بر سکوی قهرمانی این مسابقات بایستد و جلوی هم استانیهای خود عرض اندام کند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات حمزه اله وردی و ازناوی طی حکمی از سوی هیئت استان داوری این مسابقات را برعهده داشتند، اظهارکرد: در این دوره از رقابت ها تیم ها و ورزشکارانی از همدان، ملایر، نهاوند، درگزین و رزن حضور داشتند که تنها نماینده ملایر توانست به کسب این مدال ارزشمند مجوز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را دریافت کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه با اشاره به اینکه یک دوره مسابقات شطرنج ویژه بانوان در سالن شطرنج مجموعه ورزشی تختی برگزار شد، گفت: 20 نفر از ورزشکاران و علاقمندان این رشته ورزشی در این دوره از مسابقات دررده سنی آزاد شرکت کردند و در پنج دور به روش سوئیسی با هم به رقابت پرداختند.

سپهری نیا خاطرنشان کرد: حدیث نوری، رخساره جوادی، محیا زندی و ریحانه موسوی به ترتیب مقام های اول تا چهارم این مسابقات را از آن خود کردند و در پایان طی مراسمی به رسم یادبود حکم قهرمانی و هدایا به نفرات برتر اهدا شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن