فرهنگ و هنر

برپایی نمایشگاه مطبوعات و کتاب ملایر در دهه فجر

شهردار ملایر از برپایی نمایشگاه مطبوعات و کتاب در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: به مناسبت بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در طلیعه چهل و سومین فجر انقلاب، نمایشگاه مطبوعات و کتاب برپا شد و در طول ایام الله دهه مبارک فجر، برای استفاده علاقمندان دایر است.

مجید فرجی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: این نمایشگاه به همت اداره فرهنگی اجتماعی این شهرداری و با همراهی شورای اسلامی شهر ملایر برگزار شده و همه روزه صبح ها از ساعت 10 تا 13 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 19 در سرای فرهنگ و هنر واقع در خیابان شهید رجایی، پذیرای شهروندان فرهنگ دوست ملایری است.

وی اظهارکرد: در این نمایشگاه، عکس ها و تصاویر ارزشمند دوران انقلاب اسلامی مردم ملایر به رهبری حضرت آیت الله سید محمد میرشاهولد، نیز به منظور بازدید علاقمندان برپا شده که یادآور حضور پرشور مردم انقلابی ملایر در دوران مبارزات مردمی این شهر بر علیه طاغوت ستمشاهی پهلوی است.

شهردار ملایر خاطرنشان کرد: همچنین نمایشگاه عفاف و حجاب که به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) از ابتدای بهمن ماه برپا شده بود، در همین مکان همچنان پابرجاست و علاقمندان به خرید چادر و وسایل حجاب می توانند از این نمایشگاه نیز دیدن کنند

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن