سلامت و پزشکی

ملایر در وضعیت خطرناک کرونایی

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر نسبت به شیوع گسترده کرونا و قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز هشدار داد و گفت: بیمارستان‌های شهر در حال تکمیل ظرفیت هستند و ورودی بیماران بستری هر روز در حال افزایش است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حسین فارسی ظهر شنبه ۳۰ بهمن ماه، با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در شرایط قرمز کرونا و افزایش روزانه تعداد مبتلایان به سویه جدید اُمیکرون، هشدار داد: طبق مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا، تمامی تالارهای پذیرایی ملایر تعطیل و مراسم‌های عروسی در این مکان‌ها برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت رستوران‌ها به صورت بیرون‌بر است و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد می‌شود، اظهار کرد: کلیه اماکن ورزشی و باشگاه‌های ورزشی در سطح شهرستان از امروز تعطیل است.

فارسی ادامه داد: آموزش در کلیه مقاطع تحصیلی به صورت مجازی است و غیرحضوری بودن مدارس به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

این مقام مسئول گفت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، زدن ماسک و تزریق دُز سوم واکسن همچنان مورد تاکید است و مردم، کارمندان ادارات، اصناف و بازاریان باید مورد توجه قرار دهند.

سرپرست فرمانداری ملایر با اشاره به اینکه دورکاری بانوان کارمند دارای فرزندان زیر 6 سال، یک هفته دیگر تمدید شد، افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند به افرادی که ماسک ندارند، خدماتی ارایه ندهند.

فارسی با بیان اینکه از امروز بازرسی و نظارت اکیپ‌های مشترک از اصناف و بازاریان، تالارها و رستوران‌ها و اماکن ورزشی تشدید می‌شود، خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های شهر در حال تکمیل ظرفیت هستند و ورودی بیماران بستری هر روز در حال افزایش است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ملایر در وضعیت خطرناک کرونا قرار دارد و مردم باید همراهی لازم را با ستاد کرونا داشته باشند، تصریح کرد: در صورت مشاهد عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن