اجتماعی

۱۱۰۰ نهال به یاد ۱۱۰۰ شهید ملایر غرس شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر با بیان اینکه این شهرستان دارای هزار و 100 شهید، دو هزار جانباز و ۱۱۰ آزاده است، گفت: با توجه به قرارگرفتن در هفته پاسدار و گرامیداشت مقام جانباز و بزرگداشت روز شهدا، برنامه های متنوعی در سطح شهرستان اجرا می شود.

ابراهیم مرادی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با بیان اینکه در همین رابطه جلسه کمیته ایثار و شهادت با حضور سرپرست فرمانداری و کلیه ادارت مربوطه برگزار شد، افزود: ۱۱۰۰ نهال به یاد ۱۱۰۰ شهید ملایر، با همکاری بنیاد شهید، منابع طبیعی، سپاه، جهاد و سایر ادارت و با حضور تعدادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، غرس شد.

وی به غبارروبی گلزار جانبازان شهید و متوفی و برگزاری مسابقه فوتسال بین کارکنان بنیاد شهید شهرهای استان اشاره و اظهارکرد: در این دوره از رقابت ها ملایر اول و همدان دوم شدند و با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان، از تیم های برتر تجلیل به عمل آمد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دیدار و تجلیل از جانباز ۷۰ درصد ” رمضان افشار” و مادر شهید فوتبالیست “محمد شاملو “، اجرای ” طرح علمداران حماسه” و دیدار از جانبازان در معیت ائمه جمعه ومسئولین شهرستان و غبارروبی گلزار مطهر شهدای عاشورا هم زمان با سراسر کشوربا حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین، صورت پذیرفت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از دیدار و سرکشی ازخانواده های معظم شهدا، تشکیل میزخدمت در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه توسط یکی از مدیران بنیاد، برگزاری مسابقه ” نامه ای به شهید” با همکاری آموزش و پرورش و انجام کلیه مسابقات ورزشی با نام شهدا، خبر داد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن