فرهنگ و هنر

اردوهای راهیان نور؛عملیات بزرگ فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

معاون سیاسی فرمانداری ملایر با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای اعزام اردوهای راهیان نور بکار گرفته شود، گفت: اردوهای راهیان نور عملیات بزرگ فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حسین فارسی در جلسه ستاد هماهنگی اردوهای راهیان نور که با حضور دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن اردوهای راهیان نور اهتمام ورزند.

وی برگزاری اردوهای راهیان نور را یک عملیات بزرگ فرهنگی در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل‌های آینده دانست و با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای اعزام اردوهای راهیان نور، اظهارکرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌های واقع در مسیر کاروان‌های راهیان نور نسبت به فضاسازی ورودی‌های شهر و نصب بنر مرتبط با تمثال شهدا و سردار سلیمانی اقدام کنند.

فارسی بر لزوم استقبال از کاروان‌های راهیان نور از دیگر شهرها و استان‌ها که از محورهای ملایر تردد می‌کنند، تاکید کرد و افزود: مکان‌های مورد نیاز برای اسکان ضروری کاروان راهیان نور در سطح شهر پیش‌ بینی شده است.

معاون سیاسی فرمانداری ملایر خواستار تهیه بسته‌های فرهنگی برای کاروان‌های راهیان نور توسط دستگاه‌های فرهنگی شهرستان شد و گفت: کاروان راهیان نور ملایر روز جمعه ۲۷ اسفند همزمان با نیمه شعبان به سرزمین‌های نور اعزام می‌شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن